تازه های سایت

16. شهريور 1393 - 22:48
عزت کنوني جامعه اسلامي ايران مديون خون شهدا است
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باشت گفت: تکريم شهدا و خانواده ايشان بايد سرلوحه مسئولان در همه عرصه هاي زندگي باشد، زیرا عزت کنوني جامعه اسلامي ايران مديون خون شهدا است.

به گزارش خامی، مظفر علیزاده در حاشیه دیدار با خانواده شهدای روستای آبدهگاه که به مناسبت هفته تعاون و با حضور فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت، مهرداد انبازپور بخشدار مرکزی و شریعتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان انجام شده بود، بیان داشت: شهدا چشم و چراغ کشور هستند و تجلیل از مقام شامخ و ادای احترام به خانواده آنها وظیفه مسئولان و مردم است و این کمترین کاری است که می توان برای خانواده شهدا انجام داد.

 

وی گفت: ایستادگی و مقاومت شهدا و صبر خانواده‌هایشان باعث شد تا این کشور عزت و اقتدار خود را حفظ کند.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باشت افزود: رشادت‌ها، ایثارها و جانفشانی های شهدا همیشه در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند و تاریخ هیچوقت فداکاری‌های آنان را از یاد نخواهد برد.

 

 

دیدگاه‌ها

ایول به ابدهگاه و دهیار فعالش که همیشه در صدر خبرهای شهرستانیست !!!! ای کاش بقیه دهیاریها هم مثل اقای اسدی ایجور فعال می بودن.
الحق والانصاف جناب آقاي اسديان دهيار آبدهگاه درسته كه دهياربرتر استان شدند انصافا ايشان در سطح يك بخشدار تلاش وفعاليت مي كنند.

نظرات کاربران