تازه های سایت

18. شهريور 1393 - 12:09
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت:
باید در جهت تقویت سایت های ارزشی قدم بر داریم، نه فیلتر کردن آنها
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت گفت: ما باید در جهت تقویت سایت های ارزشی قدم بر داریم و نه فیلتر کردن آنها، زیرا چنین سایت هایی می توانند کمک شایانی به جریان فرهنگی در کشور کند.

حجت الاسلام ظهرابی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری خامی، در خصوص فیلتر شدن سایت های ارزشی گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج آرمان های انقلاب اسلامی در میان مردم بالاخص جوانان بهره برد و این هم مستلزم آن است که بیش از پیش رسانه های ارزشی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه، اکنون رسانه‌های ضدانقلاب، هدف خود را تخریب خانواده های ایرانی که پایه و اساس اجتماع هستند قرار داده‌اند، بیان داشت: انتظار می رود که مسئولان امر نسبت به سایت های ارزشی که همه ی هم و غمشان ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی است بیشتر توجه داشته باشند نه اینکه مانعی برای آنان شود.

 

ظهرابی با بیان اینکه، هر کاری باید از طریق مجاری قانونی پیگیری و عمل شود، گفت: انتظار می رود که همه به وظایف قانونی خود عمل کنند و پس از تذکر لازم برخورد شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت بیان داشت: سایت های ارزشی، مطالب ارزشی و هر حرکت و کاری که در جهت حفظ نظام و انقلاب قدم بر می دارد باید حفظ و حمایت شود.

 

وی با اشاره به اینکه، مسئولان ذی ربط نباید در فیلتر کردن سایت ها سلقیه ای عمل کنند، گفت: ما باید در جهت تقویت سایت های ارزشی قدم بر داریم و نه فیلتر کردن آنها، زیرا چنین سایت هایی می توانند کمک شایانی به جریان فرهنگی در کشور کند.

 

گفتنی است که، شبکه اطلاع رسانی دانا که از جمله سایت های ارزشی کشور محسوب می شود و در راستای حفظ و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی قدم های استواری برداشته است، مدتی است که فیلتر شده است.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران