تازه های سایت

22. شهريور 1393 - 15:34
در نشست خبری با اصحاب رسانه:
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در باشت تشریح شد
فرمانده سپاه ناحیه باشت ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش  خامی، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نشست خبری به منظور تشریح برنامه های این هفته در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان باشت برگزار شد.

 

سروان پاسدار فرهاد کریمی نسب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع جانانه مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی است که با نثار جان خود آرامش و امنیت امروز جامعه ما را رقم زدند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن متجاوز و هم پیمانانش با تمام تجهیزات و توان به کشور عزیزمان هجوم آوردند، گفت: 8 سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد که در جنگ تنها تجهیزات و امکانات کارساز نیست بلکه از همه مهمتر، این معنویت جوانان جمهوری اسلامی ایران بود که باعث پیروزی کشور شد.

 

وی یکی از اهداف مهم برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت در ادامه با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و برنامه های آن افزود: امسال ما با حساسیت بیشتری به استقبال از هفته دفاع مقدس رفته و نسبت به اجرای برنامه های مختلف اقدام خواهیم کرد و هر آنچه را که در توان داشته باشیم بکار خواهیم گرفت تا بهترین و باشکوه ترین برنامه ها را در سطح شهرستان داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه باشت رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور را یکی از برنامه های بزرگداشت این هفته عنوان کرد و گفت: رژه حماسی با حضور اقشار مختلف مردم در روز دوشنبه 31 شهریور و از ساعت 8 صبح روبروی بخشداری باشت برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: رژه موتوری و خودرویی نیز در این روز برگزار خواهد شد.

 

کریمی نسب سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه باشت برشمرد و گفت: برگزاری یادوآره شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، فضاسازی متناسب با موضوع دفاع مقدس و احداث سنگر، برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح حوزه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در باشت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت بیان داشت: دعوت از یکی از پیشگسوتان و رزمندگان دفاع مقدسی جهت سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین اهمیت دفاع مقدس و تشریح دستاوردهای این حماسه از دیگر برنامه های این هفته است.

 

کریمی نسب دعوت از یادگاران دفاع مقدس و تجلیل از آنها را یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: شب شعر و خاطره با حضور رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در یکی از شب های این هفته نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای متن/ک308

دیدگاه‌ها

با احترام در ساجده لینک شدید

نظرات کاربران