تازه های سایت

16. مهر 1393 - 22:01
ضرب و شتم مأمور دامپزشکی بویراحمد با چاقو
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان بویراحمد در حین انجام ماموریت مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش خامی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان بویراحمد در حین انجام ماموریت مورد حمله قرار گرفتند.

 

بر اساس گزارشات رسیده صبح امروز ماموران اکیپ دامپزشکی شهرستان بویراحمد در حین ماموریت با چاقو مورد حمله قرار گرفتند که جزییات کامل این خبر را از رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بویراحمد جویا شدیم.

مختار رجائی‌فر ضمن تأیید این خبر به فارس گفت: صبح امروز کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان بویراحمد در حال نظارت از فرآورده‌های خام دامی در شهر یاسوج بودند که توسط یکی از مغازه‌داران در کوچه سبزی فروشی شهر یاسوج که چندین بار مرتکب تخلف شده بود با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بویراحمد بیان کرد: این فرد متخلف با چاقو چندین ضربه به سر یکی از این مامورین وارد کرد که با انتقال سریع این فرد به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مورد مداوا قرار گرفت و با وجود اینکه بیش از 10 بخیه به سر این فرد وارد شده اما دکتر هنوز در خصوص وضعیت بیمار اعلام نظر نکرده است.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از از این مامورین توسط این شخص متخلف مورد حمله قرار گرفته و دست این فرد جراحاتی را نیز برداشته است.

 

این مسئول با ابراز نگرانی از اینکه چندمین باری است که مامورین دامپزشکی حین انجام ماموریت مورد حمله افراد و متخلفان قرار می‌گیرند، اضافه کرد: اگر این فرهنگ غلط در بین مردم نهادینه شود جامعه و به خصوص مامورین که بر عرضه و فروش فرآورده‌های دامی برای ارتقاء سلامت مردم و جامعه نظارت دارند دچار مشکل خواهند شد.

 

رجایی‌فر در پایان خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و مراجع قضایی در این خصوص شد./ کبنانیوز

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران