تازه های سایت

25. آبان 1393 - 19:24
واکنش شدید امام جمعه باشت به سخنان منتجب نیا
انتساب اسیدپاشی به جریانات ارزشی فتنه‌ای جدید است
امام جمعه باشت نسبت به سخنان رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی استان واکنش شدید نشان داد.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری با انتقاد از سخنان و مواضعی که رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد مسائل مختلف داشته است، گفت: چند روز پیش شخصی از فتنه‌گران و کسانی که در فتنه 88 دخالت داشته‌اند به دانشگاه علم پزشکی استان دعوت و در جلسه‌ای که با موضوع بازخوانی پیام‌های عاشورا بوده، سخنانی بیان داشت که ارزش‌ها و مسائل دینی را کوبید.

 

انتساب اسیدپاشی به جریانات ارزشی و حزب‌اللهی‌ها فتنه‌ای جدید است/ در مسائلی که مربوط به نظام و ولایت باشد با هیچ شخصی تعارف نداریم

 

امام جمعه باشت در خصوص مواضع بیان شده توسط منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: انتساب اسید پاشی‌ها به افراد حزب‌‌اللهی و بیان این موضوع که اسیدپاشی به اسم امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته هم یک دروغ و هم فتنه‌ای جدید بوده و علاوه‌بر این ضربه بزرگی به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

عبودی ضمن توصیه مسئولان استانی به هوشیاری کامل و دقت بیشتر، افزود: حزب‌اللهی‌ها نیز باید بیدار باشند و در برابر این چنین افرادی که به دنبال فتنه‌انگیزی اند ایستادگی کنند چرا که ما در مسائلی که مربوط به نظام، ارزش‌ها و ولایت باشد با هیچ شخصی تعارف نداریم و وظیفه شرعی خود را انجام می‌دهیم.

 

سخنان منتجب‌نیا از رسانه‌های غربی گرفته شده است/ خط مشی همۀ فتنه‌گران از غرب و بیگانگان است

 

وی در ادامه با اشاره به همسو بودن سخنان منتجب‌نیا با رسانه‌های غربی و نیز رسانه‌های ضد انقلاب گفت:  انتساب اسید پاشی به امران به معروف و ناهیان از منکر و نیز افراد حزب‌اللهی از سوی رسانه‌های غرب آغاز شده و سخنان و مواضع آقای منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی استان از رسانه‌های غربی گرفته شده است.

 

عبودی بیان داشت: دستورات و خط مشی فتنه‌گران از غرب و بیگانگان است، ولی به لطف و عنایات حضرت حق، کشور ایران اسلامی دارای جوانان ارزشی بسیاری است که در برابر این افراد فتنه انگیز ایستادگی  می نمایند.

 

تا وقتی که وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم از یاران فتنه باشد رأی نخواهد آورد/برخی افراد در دولت اعتدال به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند

 

وی سپس با تحلیل موضع و سخنان منتجب‌نیا در خصوص عزم مجلس برای ساقط کردن دولت، گفت: آقای منتجب‌نیا و همۀ بدانند که نمایندگان وکلای مردم هستند و در رأی دادن نیز به وظیفه شرعی خود عمل می نمایند، بنابراین اعلام می‌کنیم تا وقتی که وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم از یاران فتنه باشد رأی نخواهد آورد پس رئیس جمهور در این مورد لج‌بازی نکند.

 

وی در ادامه افزود: اعتقاد داریم که برخی از افراد در دولت اعتدال به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند و لذا به اسم اعتدال می‌خواهد جرم‌ها و خیانت‌های فتنه‌گران را شسته و ضربه‌هایی را که به دین زده‌اند را پاک کنند.

 

گفتنی است، رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در سخنانی در شهر یاسوج، گفته بود: «وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است، روی صورتش اسید بپاشند»

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

ارزشی و غیر ارزشی نداریم. همه یکسانند
دوستی با فتنه گران خیانت به ملت و خون شهداست

نظرات کاربران