تازه های سایت

1. دى 1393 - 8:50
فرمانده سپاه ناحیه باشت, فرهاد کریمی نسب
فرمانده سپاه ناحیه باشت خبر داد:
تحویل داوطلبانه 75 دستگاه ماهواره توسط مردم باشت
فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: تاکنون مردم شهرستان باشت به صورت داوطلبانه 75 دستگاه ماهواره را تحویل داده و به جای آن گیرنده دیجیتال دریافت نموده اند.

به گزارش خامی، فرهاد کریمی نسب در گفتگو با این پایگاه خبری و با اشاره به تبیین مضرات ماهواره و آگاهی‌بخشی به مردم در این زمینه گفت: یکی از اولویت‌های امسال سپاه و بسیج در شهرستان باشت جهت مقابله با تهدیدات و مضرات ماهواره، ارائه آگاه سازی و بصیرت افزایی به مردم است.

 

وی ادامه داد: به همین منظور موج دوم نشست‌ها و بحث‌های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از مهرماه در این شهرستان آغاز شد، که این امر سبب تحویل داوطلبانه 30 دستگاه ماهواره دیگر به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت این شهرستان شد.

 

کریمی تصریح کرد: طرح بصیرت افزایی در خصوص مضرات استفاده از ماهواره در این شهرستان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان امسال آغاز شده بود و تاکنون جمعاً 75 دستگاه گیرنده ماهواره در شهرستان باشت به صورت داوطلبانه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت این شهرستان تحویل شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت با بیان اینکه ماهواره مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم است، گفت: امروزه شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای در تلاش اند تا با ساخت فیلم ها، سریال‌ها، مستندهای جهت‌دار و هدفمند و برنامه‌های به ظاهر سرگرم‌کننده، سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم را تغییر دهند و افکار نسل جوان ما را از مبانی دینی و اسلامی خالی نمایند.

 

کریمی در ادامه، رواج بی بند باری، افزایش آمار طلاق، تمایل نداشتن برخی از جوانان به سنت حسنه ازدواج و رعایت نکردن عفاف و حجاب از سوی برخی از زنان را از جمله آثار ماهواره و فضای مجازی بر زندگی افراد دانست و گفت: نقش بسیج و سپاه و حلقه‌های صالحین را در آگاه سازی جوانان در این خصوص موثر دانست.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری آسیب های ماهواره در خانواده و اجتماع در این شهرستان، افزود: از آغاز این طرح تا کنون 75 دستگاه دیش و رسیور ماهواره به صورت خود جوش و داوطلبانه توسط خانواده ها این شهرستان به سپاه تحویل داده شد و بجای آن دستگاه مبدل دیجیتال دریافت کرده اند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران