تازه های سایت

3. دى 1393 - 9:03
روستای عنا به مکان جدید انتقال داده می شود/آیا مسئولان دکور هستند؟!! تصاویر
مدیرکل بنیاد مسکن استان هفته گذشته خبر از انتقال روستای عنا به مکان جدید داده بود.

به گزارش خامی، در سفر هفته گذشته دکتر فرزانه مدیر کل بنیاد مسکن استان که به دعوت فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت صورت گرفته بود، مقرر گردید که روستای عنا به دلایل خطر ریزش کوه، نامناسب بودن امکانات و با حمایت بنیاد مسکن به مکان جدید انتقال داده شود. (متن خبر:: مدیرکل بنیاد مسکن استان از روستاهای باشت بازدید کرد)

 

دکتر فرزانه در بازدید از این روستا، بیان کرده بود که به هر کدام از خانوارهای این روستا مبلغ 150میلیون ریال وام با سود 4 درصد اختصاص خواهد یافت تا روستا به مکان جدید و با امکانات جدید انتقال داده شود.

 

 

 

این در حالی است که یکی از سایت های محلی استان با انتشار خبری با عنوان (محرومیت در روستای دره عنای باشت) همانند نوش دارویی بعد از مرگ سهراب گوشه ای از محرومیت این روستا را بعد از تصمیم و مصوب شدن انتقال روستا به تصویر کشیده است.

 

این سایت محلی به قول یکی از مخاطبانش (صادق الهی نژاد عکاس وخبرنگار استان کهگیلویه و بویراحمد) مسئولان را به دکور تشبیه کرده که تنها شعار می دهند و اهل عمل نیستند.

 

انتقاد صحیح و سازنده، به تصویر کشیدن واقعیات و محرومات یکی از مهمترین وظایف هر رسانه ای است ولی برچسب دکور زدن به مسئولانی که تلاش می کنند خصوصاً مسؤلان بنیاد مسکن این شهرستان و استان که با تمام توان در شهرستان باشت در حال خدمت می باشند، کار شایسته ای نیست.

 

امدواریم که دوستان رسانه ای قبل از درج هر خبری، از منبع و صحت آن خبر آگاه باشند.

 

گفتنی است پایگاه خبری خامی در شهریور ماه امسال اقدام به انتشار خبری با عنوان (تابلوی عجیب اداره بنیاد مسکن باشت/ استفاده از خط میخی در نوشتن تابلو ) کرده بود که این خبر به صورت گسترده در فضای مجازی و بسته خبری «گفتن نگین» اخبار شبکه استانی دنا انعکاس داده شد و مسئولان بنیاد مسکن باشت در کمترین زمان اقدام به تهیه تابلو و سردر این اداره نمودند.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

اصلا" سر در این اداره هیچ تغییری نکرده و به صرت یک پارچه هست نه تابلوی فلزی ( خواهشا" به انتشار بزارید)
اصلا" سر در این اداره هیچ تغییری نکرده و به صورت یک پارچه هست نه تابلوی فلزی ( خواهشا" به انتشار بزارید)
با سلام .. چرا بدون اجازه از عکسهای دیگران کپی برداری میکنید لااقل از منبعی که گرفته شده را ذکر کنید ..

نظرات کاربران