تازه های سایت

4. دى 1393 - 19:29
یک کارشناس سیاسی در گفتگو با خامی:
نقش اسرائیل در فتنه 88 بسیار پر رنگ بود
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش اسرائیل در فتنه 88 بیان داشت: اسرائیل در زمان انتخابات 88 نزدیک به 3 هزار سایت اینترنتی در اختیار میرحسین موسوی قرار داد.

به گزارش خامی، دکتر سادات کارشناس مسائل سیاسی ایران در گفتگو با این پایگاه خبری جهت تحليل، تبيين و روشن كردن فتنه 88، زوایا و ابعاد جدیدی از این فتنه را مطرح کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه، انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا تمام نقشه های دشمنان کینه توز ایران نقش بر آب شود، گفت: هم اکنون ساختار سیاسی جهان به نفع مسلمانان و اسلام پیش می رود.

 

وی افزود: دشمنان انقلاب و این نظام در اوایل انقلاب با ترورهایشان و سپس با جنگ، تحریم های سیاسی و اقتصادی و فتنه 78 می خواستند به این انقلاب صدمه وآرد نمایند، که خوشبختانه با رهبری فرزانه امام راحل و مقام معظم رهبری به هیچ کدام از این نقشه ها نرسیدند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بعد از فتنه 78 دشمنان جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه ریزی 10 ساله و در سال 88 قصد ساقط کردن این نظام را داشتند که با تدبیر حکیمانه رهبری و حماسه غرور آفرین ملت در 9 دی به این هدف خود نیز نرسیدند.

 

سادات با اشاره به نقش اسرائیل در فتنه 88 بیان داشت: اسرائیل در زمان انتخابات 88 نزدیک به 3 هزار سایت اینترنتی در اختیار میرحسین موسوی قرار داد.

 

وی در ادامه به نقش آقازاده معروف و خواهرش و نیز سفر 120 باره این خانواده در سال 88 به کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: خواهر آقازاده معروف 10 هزار مانتوی سبز رنگ به ستاد موسوی هدیه داد و خود آقازاده نیز تشکیلاتی به نام سیستم اس ام اس سنتر درست کردند که در شهرهای تهران، کیش و کشور امارات پشتیبانی می شدند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: کار این سیستم بدین صورت بود که بتوانند به صورت آنلاین با اراذل و اوباش جهت اغتشاش در ارتباط باشند و آقایان به صورت بروز پول را در اختیار اراذل قرار می دادند تا مثلاً فلان نقطه را به آتش بکشند که خوشبختانه این توطئه نیز به کلی خنثی شد.

 

سادات ضمن اشاره به حوادث روز عاشوار سال 88 بیان داشت: فتنه 88 برای از بین بردن دین بود.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا قوه قضاییه نسبت به عملکرد سران فتنه نظیر موسوی و کروبی و برخی سیاسیون اقدام جدی و قاطعانه انجام نمی دهد، گفت: هنوز کسانی هستند که دلشان به حال موسوی و کروبی می سوزد که باید آنان کاملاً آگاه شوند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سؤال که چرا کسانی که در فتنه 88 بوده اند هم اکنون در پست های کلیدی نظام به کار گرفته شده اند، گفت: در هیچ جای جهان اینگونه نیست که کسانی که مصالح آن نظام و کشور را به خطر می اندازند دوباره به کار گرفته شوند و این یک علامت سؤال است که دولت باید پاسخگویی آن باشد.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

سلام سایت شما لینک شد لطفا صبح کویر لینک کنید داخل سایتون با تشکر

نظرات کاربران