تازه های سایت

9. دى 1393 - 7:48
به مناسبت سالروز حماسه 9 دی
بیانیه حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام جعفر صادق (ع) شهرستان باشت
به مناسبت سالروز حماسه 9 دی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام جعفر صادق (ع) شهرستان باشت بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خامی، در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی از دفتر پر افتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت بسیجی و قدرشناس ایران را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پر شکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهد توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

سالروز حماسه 9 دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی  از مواضع نادرست شان به ارمغان آورد.

حماسه 9 دی ملت ایران با همه تحلیل ها و بررسی ها یک نکته مهم داشت و آن این است که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و پای در رکاب و آماده اطاعت از ولی خود در صحنه حضور دارند و دست از آرمان هایشان بر نخواهند داشت و مردم با بصیرت تماماً مولای خویش را یاری کردند و برای محکومیت حرمت شکنان عاشورا بی دریغ به پا خواستند. سالروز حماسه 9 دی ماه، جلوه گاهی بود از غیرت و تعصب دینی که با شور و بصیرت سیاسی گره خورده بود. در این روز همه آمده بودند تا بگویند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

نهم دی ماه، روز به یاد ماندنی است که بی شک یاد آن در تارک تاریخ خواهد درخشید و بخش عمده ای از افتخار این روز نیز به سبد بسیجیان ریخته شده و آسیب های فتنه 88 بر ساختار آموزش و پرورش و دانش آموزان بی تأثیر نبوده و می توان گفت: متأسفانه هنوز هم برخی از کارهای کلیدی ما در دانشگاه و آموزش و پرورش دست افرادی است که در جریان فتنه بودند و این بسیار خطرناک است.

فتنه 88 دستاوردهایی بزرگی داشته از جمله: افشای چهره نفاق، تلنگری به خواص به خواب رفته، بازخوانی وقایع سال های اولیه بعد از پیروزی انقلاب، طلوع دوباره روح الله کبیر در آسمان انقلاب، اتحاد و یکپارچگی مردم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و افزایش قدرت ایران در عرصه جنگ نرم از جمله مهمترین این دستاوردها بود.

مردم در 9 دی ماه سال 88 در یک حضور به یادماندنی به پا خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کرد و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، لذا باید با بصیرت و درک انقلابی در حوادث و اتفاقات و با حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بسپاریم.

 

فدائیان راه ولایت، دانش آموزان بسیجی شهرستان باشت

 

 

نظرات کاربران