تازه های سایت

19. دى 1393 - 10:50
شهردار باشت خبر داد:
بازارچه دستفروشان باشتی ایجاد می شود
شهردار باشت گفت: به منظور ساماندهي دستفروش‌های شهر باشت بازارچه‌‌اي احداث و دستفروش‌های این شهر در آن مكان مستقر مي‌شوند.

به گزارش خامی، بهنام برازده در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: از آن‌جا که ازدحام دستفروشان در خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر باشت به مشکلی برای تردد وسایل نقلیه و شهروندان این شهرستان تبدیل شده است شهرداری باشت به منظور رفع این مشکل از یک سو و فعالیت و کسب و کار دستفروشان از سوی دیگر، اقدام به ایجاد و راه‌اندازی بازارچه‌ ای برای دستفروشان شهر باشت خواهد نمود تا از این طریق در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و نیز عبور و مرور شهروندان گام بردارد.

 

شهردار باشت افزود: با ایجاد این بازارچه تا حدودی شاهد کاهش رفت و آمد مردم به نقاط مرکزی شهر خواهیم بود و هم دستفروشان این شهر ساماندهی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: این بازارچه در مجاورت بازارچه میوه فروشان شهر باشت و به متراژ 250 مترمربع احداث خواهد گردید.

 

برازنده با اشاره به اینکه هرگونه سد معبر و ایجاد مانع و مزاحمت در معابر عمومی شهر از سوی کلیه افراد خلاف مقررات و مشمول برخورد قانونی است، بیان داشت: هرگونه فعالیت دستفروشان در معابر شهری و نیز سد معبر افراد خلاف ضوابط شهرسازی بوده و شهرداری باشت ضمن برخورد جدی با عوامل سد معبر، نسبت به جمع‌آوری و رفع آن‌ها به منظور حفظ آرامش و نظم عمومی اقدام جدی و قاطع خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/ س رشیدی

دیدگاه‌ها

چرای مسؤلین شهر جلوی مغازه داران بخصوص میوه فروشانی که مکانهای عابر پیاده را غصب کرده اند و بعضاً طلبکار هم هستن را نمی گیرند _ جناب آقای کامران لطفا مسئله را از مسؤلین بخصوص امام جمعه محترم بخواهید
شهردارفردی جوان ، توانمند،کاردان ودلسوز می باشد.ازپیگیری های ایشان درشهرک فرهنگیان تقدیروتشکر می کنیم .

نظرات کاربران