تازه های سایت

28. بهمن 1393 - 18:47
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره 92 شهید شهرستان باشت:
سردار سلیمانی افتخار ایران، تشیع و جهان اسلام است
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره 92 شهید شهرستان باشت گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی افتخار ایران، تشیع و جهان اسلام است.

به گزارش باشت نیوز، سردار یدالله بوعلی در یادواره 92 شهید شهرستان باشت که با حضور خیل عظیم عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت در شهر باشت برگزار شده بود، ضمن تقدیر از سپاه ناحیه باشت و کلیه ی اداراتی که در راستای برگزاری این یادواره عظیم نقش داشتند، گفت: آنچه که امروز در تحسین مردمان این دیار و سند افتخار آنان در دفاع مقدس وظیفه داریم بیان کنیم این است که برآورد متوسط شهدایی که این شهرستان تقدیم به انقلاب و اسلام کرده‌ایم بیش از دو برابر متوسط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به تمام جهانیان نشان داد که کسانی که در دلشان ایمان و باور قلبی وجود دارد در سایه رهبری مقتدر می‌توانند با دست خالی هم پیروز شوند.

 

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه، امروزه ما شاهد تحقیر ابرقدرت ها در سرتاسر عالم هستیم، گفت: هر جا که امریکایی ها به عنوان نماد کفر و با حمایت صهیونیسم به دنبال خودنمایی بود، سرشکسته و ذلیل شد.

 

 وی ادامه داد: شکست ذلت‌بار آمریکا در ورود به افغانستان، سوریه، عراق و تحقیر شدنش در برابر جمعیت حداقلی مردم مظلوم غزه و یمن همه بر محقق شدن آیات الهی است، و اینجاست که به مردم دنیا ثابت شد که خداوند هر که را بخواهد ذلیل می کند و هر که را بخواهد عزت می بخشد.

 

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه، ایمان، رهبری و رزمندگان دلیر و مؤمن را سه شاخصه اصلی موفقیت و پیروزی در عرصه‌ نبرد دانست و بیان کرد: ما شاهدیم که رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری مقتدرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری چگونه در سراسر جهان نقش‌آفرینی کرده و به ملت‌های آزادی‌خواه جرأت بیان خواسته‌هایشان را داده است.

 

وی با تأکید بر نقش ایمان قلبی در کسب پیروزی در نبرد با دشمن به بیان این سخن از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خطاب به داعش و آل سعود گفته بود، «اگر پایتان، فقط پایتان به حرم سیدالشهدا (ع) برسد با کسب اجازه از ولی امر مسلمین کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و به همراه سربازان امام زمان(عج) نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند» پرداخت و گفت: اگر امروز افتخار ایران، تشیع و جهان اسلام یعنی سردار سلیمانی محکم حرفی را می‌زند و یا پیغامی به دشمن می‌دهد بی‌شک بدانید پشتوانه قوی اعتقادی و ایمان قلبی او موجب می‌شود که بدون ترس در راه اسلام مبارزه کند لذا اگر رزمندگان با باور قلبی به میدان بروند پیروز خواهند بود.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

درود بر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

نظرات کاربران