تازه های سایت

1. اسفند 1393 - 10:40
سردار بوعلی:
باید در همه جا از سه دانشجوی چپل هيل به نام شهید نام برده شود
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در همه جا از نام این سه دانشجوی مسلمان دانشگاه چپل هيل آمريكا به نام شهید نام برده شود.

به گزارش باشت نیوز، سردار یدالله بوعلی در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تسليت شهادت سه دانشجوي مسلمان اين دانشگاه كه مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسيده اند، اظهار داشت: این سه دانشجو که ما می گوییم شهید واقعا شهید هستند، زیرا اولاً مسلمان هستند، دوماً به دست کفار کشته شده و سوماً برداشت ما این است که به دست امریکا که کفار هست از سر عصبانیت شهید شده اند.

 

وی ادامه داد: چهارم سکوت امریکا در برابر مرگ یک مسلمان هست، و این  یعنی اینکه مرگ با منظور است و گرنه به صورت عادی هم که بود تسلیت می گفتند، این که تسلیت نمی گویند تأکید می کند که اینها به عمد این کار را انجام داده اند.

 

بوعلی با اشاره به اینکه، امریکایی ها از وضع منطقه چه در عراق، سوریه و یا در یمن به شدت عصبانی هستند، گفت: امیرکا و استکبار به دنبال بد نام کردن و عصبانی کردن مسلمانان به هر شکل و نحو ممکن هستند.

 

وی در پایان افزود: از مسئولان کشوری توقع داریم که شهادت این سه دانشجوی مسلمان امریکایی را محکوم کنند و در همه جا از نام این دانشجویان به نام شهید نام ببرند چراکه اینکار حمایت از دین، اسلام و مسلمان در مقابل کفار است.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران