تازه های سایت

7. اسفند 1393 - 21:58
زنده نگه داشتن یاد شهیدان موجب انتقال فرهنگ شهادت به نسلهای آینده می شود
بخشدار بخش بوستان گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان موجب انتقال فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت به نسلهای آینده می شود.

به گزارش باشت نیوز، سید عادل خرسندی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: مسئولان و مردم باید یاد و خاطره شهدا که جان خویش را بدون هیچ چشم داشتی تقدیم به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان کردند زنده نگه دارند.

 

وی با اشاره به اینکه، امروز ما به خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم و درس صبر و بردباری را از آنها می‌آموزیم، بیان داشت: یقیناً امنیت، آرامش، پیشرفت و توسعه کشور مدیون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای والا مقام انقلاب اسلامی است.

 

خرسندی گفت: شهیدان والامقام حق بزرگی بر گردن ما دارند برای اینکه آنان از کیان، حیثیت و آبروی ما با نثار جان خودشان در برابر ستمگران دفاع کردند تا ما در آرامش، آسایش و سربلندی در این سرزمین زندگی کنیم.

 

وی ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان موجب انتقال فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت به نسلهای آینده می شود.

 

بخشدار بخش بوستان افزود: نهادینه شدن این فرهنگ در نهاد جامعه علاوه بر آمادگی، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی در جامعه عامل هراس و بازدارندگی دشمنان و در نتیجه به وجود آمدن امنیت و پیشرفت جامعه خواهد شد.

 

خرسندی ادامه داد: بنابراین نیاز است که ما همیشه یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داریم تا جامعه ای سالم، پایدار و مستمر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران