تازه های سایت

1. فروردين 1394 - 11:11
نظر مسئولان باشتی در خصوص شعار سال 94+تصاویر
به مناسبت نوروز 94 و نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» به سراغ تعدادی از مسئولان شهرستان باشت رفتیم و نظراتشان را در خصوص شعار سال جدید جویا شدیم.

به نقل از باشت نیوز، به مناسبت نوروز 94 و نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» به سراغ تعدادی از مسئولان شهرستان باشت رفتیم و نظراتشان را در خصوص شعار سال جدید جویا شدیم.

 

حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت:

شعار سال تدبیر هوشمندانه ای از سوی مقام معظم رهبری است که با یک شعار مختصر دارای نکاتی بسیار مهم، هم در درون کشور و هم در خارج از کشور است.

 

سید موسی حسینی فرماندار باشت:

شعار سال 94 بیان کننده اتحاد و همدلی هرچه بیشتر دولت و مردم جهت پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

mohammadi

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت:

رهبر معظم انقلاب با شعار جدید تأکید نمودند بر وحدت، همدلی و همگرایی، قطعاً شرط موفقیت و پیشرفت دولت حمایت و پشتیبانی ملت را می طلبد. دولت تدبیر و امید، امیدش به خداوند متعال و حمایت ملت بزرگ ایران و تأسی از منویات مقام معظم رهبری باشد.

 

حجت الاسلام ظهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت:

شعار سال به این معناست که دولت و ملت یکی هستند و باید از یکدیگر حمایت کنند و در مقابل دشمنان یک صدا باشند تا انشالله در سایه این اتحاد و همدلی بر مشکلات و دشمنان غلبه کنند.

 

ranjbar

صمد رنجبر رئیس دانشگاه پیام نور باشت:

همدلی از همزبانی بهتر است، ولی در عین حال هر دو لازم و ملزوم یکدیگراند. نیاز اساسی هر جامعه‌ای برای پیشرفت، وحدت و همدلی بین همه گروه‌های مذهبی و سیاسی و اجتماعی است.

 

سامان گرجی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت:

شعار سال به این معناست که در سایه یک دلی و همزبانی ملت و دولت محترم ایران بیشتر از پیش شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیز ایران خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران