تازه های سایت

1. فروردين 1394 - 11:15
شعار سال تدبیر هوشمندانه ای از سوی مقام معظم رهبری است
امام جمعه باشت گفت: شعار سال تدبیر هوشمندانه ای از سوی مقام معظم رهبری است که با یک شعار مختصر دارای نکاتی بسیار مهم، هم در درون کشور و هم در خارج از کشور است.

به گزارش باشت نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام نوروز به همه ملت شریف ایران اسلامی به ویژه به محضر مقام معظم رهبری و نیز تسلیت این ایام که ایام فاطمیه (س) است، گفت: اینشالله در سایه توجهات امام زمان (عج) و عنایات و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) سال خوب و خوشی داشته باشیم.

 

وی در خصوص شعار سال 94 بیان داشت: به نظر بنده، شعاری که رهبر معظم انقلاب انتخاب کردند به چند جهت می باشد، جهت اول با توجه به اوضاع منطقه است، ما شاهد هستیم که در منطقه اوضاع خوبی نیست و همه تلاش دشمن این است که در منطقه تفرقه و اختلاف ایجاد کند و از این تفرقه انگیزی برای پیشبرد اهداف خودش استفاده کند.

 

عبودی ادامه داد: نکته دوم، به جهت مسائل هسته ای و مذاکرات هسته ای است که در پیش داریم و این بسیار مهم می باشد، قطعاً لازم هست که هم دولت و هم ملت هم دل و همزبان باشند و یک صدای واحد داشته باشند تا تیم مذاکره کننده بتوانند به پشتیبانی آن به بهترین نحوه ممکن اهداف انقلاب اسلامی ایران را به پیش ببرند.

 

خطیب جمعه باشت افزود: نکته آخر این است که در سال جدید بحث انتخابات را داریم هم انتخابات مجلس و هم خبرگان که بسیار مهم اند و اینجا لازم است ملت عزیز و دولت محترم همه با هم وحدت را حفظ کنند زیرا که نقشه دشمن این است که اختلاف ایجاد کنند و هرجا اختلاف باشد قطعا شکست خواهد بود، انشالله که با تبعیت از مقام معظم رهبری این وحدت و همزبانی و همدلی بیشتر از پیش حفظ شود.

 

عبودی در پایان گفت: شعار سال تدبیر هوشمندانه ای است که با یک شعار مختصر دارای نکاتی بسیار مهمی هم در درون کشور و هم در خارج از کشور است؛ امیدواریم که همه ما در سایه حضرت فاطمه زهرا این وحدت و همدلی را حفظ کنیم تا بتوانیم به پیشرفت همه جانبه در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسیم.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران