تازه های سایت

2. فروردين 1394 - 20:15
پیام تبریک معاون فرماندار شهرستان باشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز
معاون فرماندار باشت در پیامی عید نوروز و آغاز سال نو را به تمام مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً مردم شهرستان باشت تبریک گفت.

به گزارش باشت نیوز، در متن این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی

 

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

                   وان مواعید که کردی مرواد از یادت

 

سپاس بی قیاس به درگاه کارساز چاره ساز که انسان را از خاک آفرید و از روح خودش در آن دمید تا اشرف مخلوقات گردد و در سایه عبادت و یاد خداوند به کمال و سعادت که همانا قرب الهی است برسد.

 

حمد بی پایان مهربان خدایی که به انسان ها قدرت تفکر و تعقل بخشید تا در سایه فکر کردن و اندیشیدن به قدرت لایزال الهی آن وجود ذی جودی که اول است و آخر است، حی است و لایموت، معتقد شود و بداند که تمامی بهارها به خزان تبدیل می شود، و تنها اوست پایدار و این برهانی است آشکار بر وجود معاد که پیامبر مهر و مهربانی و عطوفت فرمده اند: بهار نشان از قیامت است، پس در هنگام بهار بسیار به یاد مرگ باشید.

 

 مولانا  نیز گفته است:

این بهار نو ز بعد برگ ریز

          هست برهان بر وجود رستخیز

                 در بهار آن سرها پیدا شود

                        هرچه خورده است این زمین رسوا شود

 

عید، روح شکستن زندان بدن است و بیرون آمدن از اسارت تن، عید روز رهایی از خزان و سردی، جمود و تحجر و روز متحول شدن به بهرین حال و مردن از نام و نان و انسان شدن است.

 

عید امسال مزین شده است به نام زیبای فاطمه (س) ام ابیها، سرور زنان دو عالم، که عالم هستی به سبب وجود فاطمه و اولادش خلق شده است.

 

نوروز باستانی را به همه مسلمانان و ملت شریف ایران و مردم خوب، فهیم و با اصالت شهرستان باشت تبریک و شادباش می گویم.

 

از خداوند منان برای همگان آرامش، آسایش، عمر با عزت، رزق با برکت، سلامتی و عاقبت به خیری آرزومندم.

 

خداوند توفیق عنایت فرماید در تأسی از بی بی دو عالم و فرزندش ابا صالح المهدی صاحب العصر و الزمان سالی همراه با موفقیت و کامیابی و تندرستی در پیش رو داشته باشیم و سال جدید سال فرح مهدی فاطمه و نابودی کفر، جهل، ستم و بی عدالتی و سال قدرت، عزت، اقتدار مسلمان و مستضعفان عالم باشد.

 

سرزمین دلهایتان معطر از نور الهی باشد.

خادم کوچک شما

فرهاد محمدی

 

نظرات کاربران