تازه های سایت

12. فروردين 1394 - 20:47
با حضور دکتر تاج گردون
مجهز ترین کلینیک تخصصی استان در باشت افتتاح شد
با حضور دکتر غلامرضا تاج گردون مجهز ترین کلینیک تخصصی استان در باشت افتتاح شد.

به گزارش باشت نیوز، با حضور دکتر غلامرضا تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاونین دانشگاه علوم پزشکی، امام جمعه و فرماندار باشت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی کلینیک تخصصی حاج ظفر تاجگردون افتتاح شد.

 

دکتر کریم رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در حاشیه این آیین و در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تجلیل از تلاش های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این کلینیک در دو طبقه و با زیر بنای 760 متر افتتاح شده است.

 

وی ادامه داد: کل زمین کلینیک فوق، 1200 مترمربع بوده که از سوی خانواده تاج گردون اهداء شده است.

 

رضایی با بیان اینکه، هزینه ساخت و تجهیز این کلینیک تخصصی 15 میلیارد ریال بوده است، افزود: مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از مبلغ فوق را خانواده تاج گردون اهداء نموده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت بیان داشت: این کلینیک شامل بخش های داخلی، قلب، عفونی، اطفال، پوست و مو، اعصاب و روان، زنان و زایمان و جراح عمومی است.

 

رضایی گفت: سنوگرافی، دستگاه اکو، تست ورزش و وسایل چشم پزشکی از جمه وسایل و تجهیزات موجود در این کلینیک می باشد.

 

وی بیان داشت: دکتر احسان ابدی، دکتر خردمند، دکتر کیانی، خانم دکتر خواجویان، خانم دکتر وهابی، دکتر پیمان پور و دکتر فیروز بخش حبیبی از جمله پزشکانی هستند که در این کلینیک حضور خواهند داشت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: نیروهای مورد نیاز این کلینیک از پرسنل شبکه بهداشت و درمان باشت بوده و هیچ نیروی جدید اضافه نشده است.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

باعرض سلام وارزوی توفیق وسالی خوش .خدا قوت احسنت احسنت .

نظرات کاربران