تازه های سایت

24. فروردين 1394 - 14:56
افتخاري شايسته براي كهگيلويه و بويراحمد:
سردار سازندگي استان در مسئوليت ملي ديگر
سردار سازندگي استان كهگيلويه و بويراحمد در مسئوليت مهم ملي ديگر منصوب شد تا انتصاب فرزندان شايسته استان در رده هاي ملي همچنان با قدرت تداوم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، طي حكمي سردار "عدل هاشمي" بعنوان معاون اجرايي شركت نفت و گاز پرشيا و مجري طرح پتروشيمي ماهشهر وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام منصوب شد.

شركت نفت و گاز پرشيا  انجام فعالیت های پائین دستی و بالادستی صنایع نفت و گاز از قبیل اکتشاف، حفاری، ذخیره سازی گاز، توسعه میادین نفتی به صورتEPC، ایجاد پیمانکاری پالایشگاه و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تامین، احداث و ایجاد خطوط لوله و سایر تجهیزات انتقال نفت و گاز ، تولید و ساخت تجهیزات مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی ، مدیریت پروژه های مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی (MC)  و  مشارکت و سرمایه گذاری با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی را برعهده دارد .

"سردار هاشمي" پيش از اين در مسئوليتهاي مهم ديگري از جمله شهرداري دهدشت،شهرداري مسجدسليمان، مديرعامل گروه تخصصي نيروگستر، فرماندهي قرارگاه قرب قائم و قائم مقام بنياد توسعه و عمران موقوفات كشور بسيار موفق و قابل تقدير ظاهر شد كه توانمنديهاي وي به همراه پاكدستي و تخصص در پيشبرد امور سبب شد تا از وي در اين مسئوليت مهم و بزرگ استفاده گردد.

 وي همچنين يكي از مهمترين پروژه هاي تاريخ كشور بعنوان خط لوله صلح كه انتقال گاز به كشور پاكستان بوده را به طول بالغ بر 900 كيلومتر به اجرا رساند كه تحسين رئيس جمهور وقت را بر انگيخت.

اين فرزند شايسته استان محروم كهگيلويه و بويراحمد بدون هرگونه غرور و تكبر كه متاسفانه گريبانگير برخي از فرزندان استان شده همواره تمام تلاش خودرا جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و كمك به استان محروم كهگيلويه و بويراحمد بكار گرفته است.

این پایگاه خبری ضمن تبریک به مردم محروم كهگيلويه و بويراحمد و سردار "هاشمي"   براي وي در اين  مسئولت مهم مهم آرزوي موفقيت و پیشبرد روز افزون امور را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

 

 

منبع: عصر دنا

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران