تازه های سایت

26. فروردين 1394 - 22:54
فاز دوم بلوار ۴۵متری باشت به دلیل معارضات افتتاح نشد
فاز دوم پروژه بلوار ۴۵ متری باشت که با مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال قرار بود تا پایان فروردین امسال به بهرهبرداری برسد به دلیل برخی از معارضات هنوز افتتاح نشده است.

به گزارش باشت نیوز، پروژه بلوار ۴۵ باشت یکی از پروژه های مهم این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی است که با اجرایی شدن آن بار ترافیکی زیادی از سطح شهر باشت برداشته خواهدشد.

 

این پروژه که فاز اول آن با اعتبار 11 میلیارد ریال و با 1.5 کیلومتر در سال 93 افتتاح شده بود توانسته است تا حدود زیادی بار ترافیکی و عبور و مرور برون شهری را تسهیل نماید.

 

فاز دوم این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و در آذرماه سال گذشته شروع شده بود متأسفانه به دلیل معارضاتی هنوز افتتاح نشده است.

 

بهنام برازنده شهردار باشت در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص عدم افتتاح این پروژه گفت:عملیات آسفالت فاز دوم پروژه ۴۵ متری هم اکنون به اتمام رسیده است.

 

وی ادامه داد:تنها مشکل برای افتتاح این پروژه قرار گرفتن دو منزل مسکونی در انتهای این پروژه می باشد که مراحل قانونی تملک این منازل طی و پول به حساب دادگستری واریز شده است.

 

شهردار باشت بیان داشت:انشاالله این منازل تا روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۱/۳۰ تخریب خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر باشت دارای یک خیابان اصلی جهت عبور و مرور خودروها است دارای بار ترافیکی بسیاری است که با بهره‌برداری از فاز اول طرح بلوار 45 متری تا حدودی از این بار ترافیکی کاسته شده و امیدواریم با تکمیل و افتتاح فاز دوم نیز این مقدار به شدت کاسته شود.

 

برازنده در پایان ضمن تشکر از دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری های مدام در خصوص این پروژه گفت طول فاز دوم این پروژه ۲ کیلومتر با عرض ۱۴ متر و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ است.

 

انتهای پیام/ ک۳۰۸

نظرات کاربران