تازه های سایت

6. ارديبهشت 1394 - 21:44
اعتراض خانواده شهدا مقابل استانداری کهگیلویه وبویراحمد/ معاون استاندار:تابلوی ورزشگاه آزادی یاسوج پایین کشیده می شود+تصاویر
جمعی از خانواده شهداء شهر یاسوج با تجمع در جلوی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نسبت به حذف نام شهید فتاحی از ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج اعتراض کردند و خواهان رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولان استانی و کشوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، صبح زاگرس، صبح امروز جمعی از خانواده شهداء شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد با تجمع مسالمت آمیز در مقابل استانداری استان خواهان برخورد مسئولان بلند پایه استان با برخی از حرمت شکنی ها به مقام شامخ شهیدان استان شدند.

 

ورزشگاه شهید فتاحی

 

شهداء را به یاد بسپاریم نه به خاک

تجمع کننده گان با در دست داشتن پارکاردهایی که مزین به تمثیل چهره شهداء و نوشته هایی قبیل شهدا را فرموش نکنیم،شهداء زنده اند، خواهان رسیدگی به حذف ابهام برانگیزنام شهید فتاحی از ورزشگاه 15هزار نفری شهر یاسوج شدند..

 

شیار 143حرمت دار بود ،اما امروز....

 

 این تحسن با حضور مادران شهداء همراه در جلوی استانداری همراه بود که با در دست داشتن عکس های فرزندان شهید خود خواهان حرمت داری خون فرزندان شهید خود بودند.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00646.jpg

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00681.jpg

 

خانواده شهداء به دنبال اسم و رسم نیست

 

یکی از تجمع کننده گان هدف از برگزاری این تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه وبویراحمد را حفظ و حراست از مقام شامخ شهیدان و برگرداندن نام شهید فتاحی به ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج دانست و گفت: خانواده شهداء هیچ وقت و هیچ موقع به دنبال اسم و رسم نبوده بلکه فقط بی حرمتی به خانواده شهداء را بی نمی تابد و هرگونه بی حرمتی به یک شهید همانند بی حرمتی به  همه شهداء است.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00654.jpg

 

بردار شهید فتاحی با بیان اینکه ورزشگاه 15هزار نفری شهید فتاحی در سال 84با حضور مهر علیزاده وزیر اسبق تربیت بدنی ،افتخاری مدیر اسبق این اداره و خانواده شهید فتاحی کلنگ آن بر زمین زده شد، ابراز کرد: هنگامی که کلنگ این ورزشگاه توسط مهندس مهرعلیزاده رئیس سابق سازمان تربیت بدنی به زمین زده شد از خانواده شهید فتاحی برای کلنگ‌زنی دعوت به عمل آمد و همان روزها این ورزشگاه به نام شهید مزین شد.

 

 

جهانبخش فتاحی ابراز کرد: در دوره‌های بعدی و در زمان ریاست مهندس علی‌آبادی که این ورزشگاه از 5 هزار نفری به 15 هزار نفری ارتقاء یافت قرار بر این شد که نام شهید فتاحی بر روی آن گذاشته شود.

 

همه مدارک برای اثبات این نامگذاری موجود است

 

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی به ریاست استاندار وقت و امام جمعه یاسوج و مسئولان این شورا، نام ورزشگاه رسماً به نام شهید فتاحی مزین شد که همه مدارک و مستندات آن موجود است.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00640.jpg

 

فتاحی با تأکید بر اینکه از اول هم ما به دنبال این نبودیم که نام برادر شهیدمان بر روی ورزشگاه باشد اما مسئولان خودشان این تصمیم را گرفتند،ابراز کرد: اکنون هم کسی نمی‌تواند و نباید این نام قانونی را بعد از سال‌ها که در روزنامه‌ها و سایت‌ها و صدا و سیما از آن یاد شده تغییر دهد.

 

خواسته خانواده شهداء به حق و قانونی است

 

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در میان تجمع کننده گان خواسته آنان را بحق دانست و افزود: وظیفه مسئولان حفظ و حراست از مقام شامخ شهیدان است.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00675.jpg

 

استاندار خواهان نامگذاری ورزشگاه 15هزار نفری به نام شهید فتاحی است

 

وی با بیان اینکه هیچ گونه بی حرمتی به مقام شامخ شهیدان را نمی پذیریم ،گفت: خود استاندار و مسئولان استانی خواهان نامگذاری این مکان به نام این شهید والامقام بوده و مکاتبات در این زمینه را با مسئولان وزارت مربوطه در میان گذاشته ایم.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00662.jpg

 

تابلوی آزادی از سردر ورزشگاه 15هزار نفری پایین کشیده می شود

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تابلوی جدید النصب این مکان ورزشی که به نام آزادی نصب شده به زودی پایین خواهد آمد ، ابراز کرد: نامگذاری این ورزشگاه با توجه به روال قانونی گذشته و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان دوباره به نام این شهید والامقام نامگذاری  خواهد شد تا دیگر دغدغه ای برای خانواده شهداء وجود نداشته باشد.

 

پاس گاری با تاکتیک سیاسی مدیران

 

محمدی با تأکید بر اینکه خانواده شهداء نباید دغدغه چنین موضوعی را در آینده داشته باشند، افزود: نامگذاری جدید این ورزشگاه توسط شرکت توسعه بهره برداری وزارت ورزش صورت گرفته که همه مسئولان استانی نسبت به این تغییر نام واکنش خود را نشان داده و نسبت به آن اعتراض خود را به مسئولان رسانده اند.

 

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00707.jpg

 

بنا بر این گزارش، عملیات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری(شهید فتاحی) شهر یاسوج از سال 84  در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال در منطقه مسکونی دولت آباد شهر یاسوج آغاز و مقرر شد در بازه زمانی چهار ساله تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

 

 این ورزشگاه 15 هزار نفری در ابتدا با اختصاص اعتبارات مناسب پییشرفت قابل ملاحظه ای داشت اما با گذشت چند سال به دلیل مشکلات اعتباری روند کندی را طی کرد تا همواره با سفر مسئولان ملی به کهگیلویه و بویراحمد تکمیل آن یکی از خواسته های اصلی مسئولان ومردم و ورزشکاران باشد.

 

نام شهید فتاحی در هاله ای ازابهام

سرانجام با وجود کش و قوس های فراوان و تاخیر هشت ساله سرانجام این ورزشگاه در اردیبهشت سال94 آماده بهره برداری شد، اما موضوعی که در این سالها مورد توجه رسانه های ارتباط جمعی قرار گرفته تغییر نام غیر قانونی این ورزشگاه از شهید علی فتاحی به آزادی بوده که همچنان در هاله ای از ابهام مانده است.

 

وقتی سیاست جای ورزش را می گیرد

 

به نظر می رسد باتوجه به موضع گیری مسئولان، ورزشکاران و خانواده شهدا در صورتی که ورزشگاه 15هزاری نفری یاسوج(شهید فتاحی) هشتم اردیبهشت ماه سالجاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و گودرزی وزریر سیاست زده ورزش و جوانان کشور به نام ورزشگاه آزادی افتتاح شود عواقب نامناسبی را در پی داشته باشد.

 

ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی
 
ورزشگاه شهید فتاحی

نظرات کاربران