تازه های سایت

3. تير 1394 - 11:17
فرماندار جدید باشت منصوب شد
در حکمی از سوی وزیر کشور، دومین فرماندار دولت تدبیر و امید شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید موسی حسینی که حدود 16 ماه پیش به عنوان اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان باشت معرفی شده بود از این سمت رفته و پنجمین فرماندار باشت به جای وی خواهد نشست.

 

با حکم وزیر کشور، سید مسعود حسینی برادر کوچکتر سید موسی حسینی فرماندار فعلی باشت فرماندار جدید باشت شد.

 

سید مسعود حسینی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است که هم اکنون به عنوان کارشناس دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشغول به خدمت است.

 

فرماندار جدید پنجمین کسی است که قرار است بر مسند فرمانداری شهرستان باشت بنشیند.

 

علی اصغر قلی پور نخستین فرماندار شهرستان باشت بود که مدت 1 سال به عنوان فرماندار این شهرستان خدمت کرد. قلی پور از نیروهای سید قدرت الله حسینی نماینده وقت این شهرستان بود که قبل از تحویل گرفتن کلید فرماندار باشت کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت بود.

 

بعد از قلی پور، سید ناصر رضایی فرماندار سابق کهگیلویه در روز سه شنبه بیست و یکم آذرماه 91 سرپرست فرمانداری شهرستان باشت شد تا لقب دومین فرماندار این شهرستان نوپا در دولت دهم را بخود اختصاص دهد.

 

رضایی مدت 8 ماه فرماندار باشت بود و به سبب سیاست سید حسین صابری استاندار قبلی کهگیلویه و بویراحمد که: «از عزیزان فرهنگی باید در بدنه آموزش و پرورش ‌‌نهایت بهره برده شود» جای خود را به یزدان محمدی داد.

 

برای 8 ماه یزدان محمدی، که از سوی صابری نیز به عنوان معاون فرماندار باشت انتخاب شده بود سرپرستی فرمانداری باشت را بر عهده گرفت تا اینکه در بهمن ماه 92 سید موسی حسینی سکاندار فرمانداری باشت شد.

 

سید موسی حسینی چهارمین فرماندار باشت است که از بهمن ماه 92 در حکمی از سوی وزیر کشور به این سمت منصوب شد و اکنون قرار است تا جای خود را به یک نیروی تازه نفس تر دهد.

 

به گزارش باشت نیوز، در حکم وزیر کشور آمده است؛

جناب آقای سید مسعود حسینی
 
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد به سمت فرماندار شهرستان باشت منصوب می‌شوید.
 
امیدست با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» موفق باشید.
 
 عبدالرضا رحمانی فضلی
 وزیر کشور

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

تو این مملکت قحط الرجاله -
باسلام درصورت تمایل به تبادل بنر برای نصب بنر ولینک سایتها بصورت متقابل اعلام فرمایید. www.goshachay.ir
واااااااااا ... چقدددد زشت آدم تعجب میکنه حالا عیسی ووموسی چه فرقی با مسعود داره ...?? تازه داداشه نبتید قبول میکرد ...

نظرات کاربران