تازه های سایت

12. ارديبهشت 1394 - 10:33
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:
فاز دوم بلوار ۴۵متری باشت افتتاح شد + تصاویر
فاز دوم بلوار 45 متری شهر باشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش باشت نیوز، بهنام برازنده شهردار باشت در آیین فتتاح این پروژه که با حضور تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، فدائی مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری  و جمعی از مسئولان شهرستانی همراه بود، گفت: بلوار ۴۵ باشت یکی از پروژه های مهم این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی است که با اجرایی شدن آن بار ترافیکی زیادی از سطح شهر باشت برداشته خواهدشد.

 

وی افزود: این پروژه که فاز اول آن با اعتبار 11 میلیارد ریال و با 1.5 کیلومتر در سال 93 افتتاح شده بود توانسته است تا حدود زیادی بار ترافیکی و عبور و مرور برون شهری را تسهیل نماید.

 

شهردار باشت تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر باشت دارای یک خیابان اصلی جهت عبور و مرور خودروها است دارای بار ترافیکی بسیاری است که با بهره‌برداری از فاز اول طرح بلوار 45 متری تا حدودی از این بار ترافیکی کاسته شده و امیدواریم با تکمیل و افتتاح فاز دوم نیز این مقدار به شدت کاسته شود.

 

برازنده در ادامه ضمن تشکر از دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری های مدام در خصوص این پروژه گفت طول فاز دوم این پروژه ۲ کیلومتر با عرض ۱۴ متر و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ است.

 

دیدگاه‌ها

مهندس برازنده تشکر

نظرات کاربران