تازه های سایت

22. ارديبهشت 1394 - 8:40
با حضور آیت الله ملک حسینی
همایش بزرگ زکات در باشت برگزار می شود + زمان و مکان
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از برگزاری همایش بزرگ زکات با حضور آیت الله ملک حسینی و ائمه جمعه سراسر استان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حبیب الله باقرپور در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: پرداخت زکات و احیای آن یکی از فرایض الهی است و مانع از ترویج فساد و فقر در جامعه می شود پس باید اهمیت و پیامدهای مثبت پرداخت زکات در میان مردم به خوبی تبیین شود.

 

وی ادامه داد: هدف اصلی از پرداخت زکات در اسلام، کمک به فقرا و نیازمندان جامعه است و احیای زکات عمل به تکلیف الهی است چون بر اجرای این فریضه واجب در کنار اقامه نماز در قرآن کریم بارها سفارش شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت به آثار زکات پرداخت و گفت: برکت در زمین، رفع کمبود و قحطی، جلوگیری از باطل شدن حج و نماز و جهاد، فرونشاندن خشم خداوند و سعادت در زندگی و افزایش روزی از مهمترین آثار پرداخت زکات است.

 

باقرپور بیان داشت: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت در نظر دارد همایش بزرگ زکات این شهرستان را با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه سراسر استان (روئسای شورای زکات شهرستان های استان)، حجت الاسلام پناهی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، متقی مدیر کل کمیته امداد استان و مسئولان، معتمدان و نیکوکاران باشتی در روز پنج شنبه 94/02/24 از ساعت 9 و سی دقیه صبح در حسینیه مرحوم کرمی برگزار می کند.

 

وی در پایان از همه نیکوکاران و خیرین برای شرکت در این همایش باشکوه به جهت ترویج فرهنگ همگانی زکات در راستای محرومیت زدایی دعوت به عمل آورد.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران