تازه های سایت

25. ارديبهشت 1394 - 23:27
گزارش تصویری:
آیت الله ملک حسینی از مانور کشوری تیم های بهداشت و درمان اضطراری در باشت بازدید کرد
آیت الله ملک حسینی از مانور کشوری تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) که به مناسبت هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی در سه روستای شهرستان باشت برگزار شده بود بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در حاشیه این بازدید آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در گفتگو با این پیاگاه خبری و با بیان اینکه، این فعالیت جمعیت هلال احمر حرکتی بسیار زیبا و قابل ستایش است، گفت: برنامه امروز مشارکت جمعیت هلال احمر چند استان برای یک حرکت شبه مانوری اما در مسیر امداد رسانی و خدمت به احاد محروم برخی از مناطق استان ما است.

 

وی بیان داشت: این کار هم خدمتی به مردم و هم محکی برای خود جمعیت هلال احمر برای وجود آمادگی بیشتر برای رویارویی با حوادث و بحران ها احتمالی است و هم یک نشان بزرگ  از خدمت رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه، در این بازدید هرچه که دیدیم زیبا بود، افزود:  امدوارم که در پایان این برنامه سه روزه، لبخند رضایت مردم این مناطق، عزیزان جمعیت هلال احمر را بدرقه کنند.

 

وی در پایان از همه کسانی که در این امر شرکت و زمینه آن را فراهم نمودند تشکر کرد.

 

گفتنی است، به مناسبت هفته هلال احمر که از تاریخ 18 تا 24 اردیبهشت هر سال در کشور برگزار می شود، به مدت سه روز مانور تیم های بهداشت و درمان اضطراری کشوری، از تاریخ 23 تا 25 اردیبهشت با حضور استان های خوزستان، بوشهر، ایلام، اصفهان و چهارمحال و بختیاری و با شرکت پزشکان، پیراپزشکان و داوطلبان عضو این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستان های بویراحمد و باشت برگزار شد.

 

دیدگاه‌ها

آقای کامران لطفااز وضعیت بلوارشفا که فقط علفهای خشکیده داردونبود روشنایی دراین بلوار وجاده ورودی بیمارستان باشت عکس وگزارش تهیه فرمایید شاید شهردار ورییس اداره برق از خواب بیدار بشن
سلام به همه ی خامی نشینان با غیرت این اقدام خداپسندانه ای بود از همه ی افرادی که همکاری داشتند متشکریم .................

نظرات کاربران