تازه های سایت

1. خرداد 1394 - 18:36
یک کشته و 4 زخمی در تصادف پراید با پژو پارس در باشت+ تصاویر
تصادف یک دستگاه پراید با پژو پارس در دوراهی پمپ بنزین باشت یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، تصادف یک دستگاه پراید با پژو پارس در دوراهی باشت یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت.

 

 بشیر جانی‌پور فرمانده پلیس‎راه گچساران در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری گفت: این حادثه رانندگی ساعت 3 بامداد امروز در دوراهی پمپ بنزین باشت اتفاق افتاد که طی این حادثه یکی از چهار سرنشین پراید به نام عیسی بابوئی جان خود را از دست داد و راننده پژو پارس با سه سرنشی دیگر پراید مصدم شدند.

 

وی در تشریح این حادثه افزود: سواری پژو پارس از سمت یاسوج به طرف گچساران و سورای پراید در خلاف جهت آن از سمت گچساران به سمت باشت در حرکت بوده که بر اثر بی احتیاطی راننده سواری پراید به دلیل رعایت نکردن حق تقدم و گردش به چپ دو ماشین شاخ به شاخ شد.

 

فرمانده پلیس راه گچساران از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی در جادهها از سرعت غیرمجاز و نیز سقبت های بی مورد پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/ک308

 

دیدگاه‌ها

حیف شد واقعا؟ تو سال 94 تا الان 4 تا از جوونای شهر باشت قربانی سونامی تصادف جاده ای شدن!!! واقعا حیفشون که مفتی مفتی جونشوونو از دست دادن.... یادشان گرامی و روحشان شاد.... خدابه خانواده هاشو صبر عنایت کنه!!!
انالله و انا اله راجعون خدا ميدونه واقعا حيف عيسي ايشان يكي از مخلصين به امام حسين ع سلام بودند يار و ياور فقيران و محرومان بوداند حامي مستضعفان بوداند در خصوص مسائل قومي و طايفه گري غيرت دار و نترس بوداند با زور و بازوي خودش روزي حلال بدست مي آورد و ان را شبانه بدون انكه كسي ببيند يا به كسي بگويد بين مستضعفان و يتيمان توزيع و تقسيم مي كرد كوچك و بزرگ براش فرق نميكرد به همه احترام مي گذاشت ياد و خاطرش هميشه در دلهايمان جاودان خواهد بود خداوند رحمتش كندو روحش را با ابا عبدالله(ع) محشرو فرمايد شادي روح بزرگ و معنويش صلوات
ببخشیدا عکس اولی پراید سفید هست و تو عکس پایینی نقره ای چطور اونوقت؟

نظرات کاربران