تازه های سایت

5. مرداد 1394 - 14:28
معاون باشتی اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد عزل شد
معاون توسعه و عمران اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد منتسب به غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عزل شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، معاون توسعه و عمران اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد منتسب به غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عزل شد.

 

بنا به گزارش های رسیده سید غلامحسین بلادی که طی یکسال گذشته به عنوان معاونت توسعه و عمران امور عشایر استان فعالیت می‌کرد، توسط مدیرکل امور عشایر عزل شد.

 

گفته می‌شود از روزی حضور غلام‌بلادی در امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل این مجموعه به دلیل نگرانی از اینکه روزی بلادی جایگزین و مدیرکل شود با ایشان تعامل و همکاری مطلوبی نداشتند و همیشه به نوعی درگیر بودند.

 

غلام‌حسین بلادی معاون سابق مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز ضمن تأئید این خبر، اظهار کرد: دو هفته قبل حکم بنده لغو شد.

 

بلادی توضیحات بیشتری در این خصوص نداد.

 

به گزارش سایت منبع خبر، بر اساس اطلاعات رسیده، بلادی به دلیل اینکه با برخی از اقدامات و کارهای صورت گرفته در اداره کل امور عشایر موافق نبوده دلیل برکناری او بوده. گفته می‌شود ۲۲ نیرو بدون ضابطه وارد اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد شد که با ورود سازمان‌های بازرسی و نظارتی همه این ۲۲ نیرو اخراج شدند.

 

علاوه بر موضوع استخدام ۲۲ نیرو که می‌گویند منتسب به مدیرکل بوده است دلایل دیگری نیز وجود دارد که می‌گویند معاون این اداره کل به آن دلایل عزل شده است. در گزارشات بعدی به آنها می‌پردازیم.

 

 

 

 

 

منبع: کبنانیوز

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

غلام بلادي رو همه ى بچه هاي باشت وباوي ميشناسند ورزشكاري با روحيه اي ضد چاپلوسي و انساني رك و صريح ،كه اهل تملق نيست،وهرجا ظلمي را ببيند با او به مبارزه برميخيزد، شايد يكي از دلايل عزلش همين روحيه ايشان بوده ،مولوي شناسي كه زندگيش سراسر نشات گرفته از مولوي يست شايد ايشان شمس دوم باشد ،هركه ايشان را ميشناسد با توجه به ورزشكار بودنش ميداند كه كار عشاير چه سخت وطاقت فرساست و ايشان ميتوانست عشاير را نجات دهد صد افسوس كه شايستگي ها ملاك نيست ،ملاك بله قربان گويي وتاييد حكم مديران توسط معاونان بدون هيچ مخالفت يا مقاومتي ايست حتي قانون شكني
سی غلام احوالت؟؟؟؟؟؟؟ دو روزی را دنیا به کام توست مغرور مشو

نظرات کاربران