تازه های سایت

10. مرداد 1394 - 18:24
شهرستان باشت میزبان پنجمین جشنواره استانی خوشنویسی رضوی «حدیث سلسله الذهب» می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت از میزبانی این شهرستان از پنجمین جشنواره استانی خوشنویسی رضوی با عنوان «حدیث سلسله الذهب» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سعید محمودی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت از برگزاری پنجمین جشنواره استانی خوشنویسی رضوی با عنوان «حدیث سلسله الذهب» به میزبانی این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره به همت انجمن خوشنویسان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت  برگزار می شود.

 

وی، اضافه کرد: این جشنواره استانی از سری برنامه های دهه کرامت (از آفتاب) است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(علیه السلام، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا(علیه السلام)برگزار می شود.

 

محمودی، به موضوعات جشنواره خوشنویسی رضوی اشاره و اظهار داشت: موضوعات این جشنواره استانی پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها)، احمد بن موسی، شاهچراغ ( علیه السلام ) و حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) است.

 

وی به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره و با بیان این که محدودیت سنی وجود ندارد، افزود: هنرمندان باید دارای مدرک خوش به بالا باشند؛ ضمن این که هنرمندان باید آثار خود را در رشته ی نستعلیق ارائه دهند.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند به آدرس:باشت – فلکه مشک-منازل سازمانی-ردیف سوم- نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت-تلفن 32622622-09173182387 مراجعه کنند.

 

محمودی تاریخ برگزاری جشنواره در شهرستان باشت را 26 مرداد ماه جاری عنوان کرد و اظهار داشت: به هشت نفر برگزیده جوایز نقدی که در مراسم اختتامیه جشنواره های رضوی به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود، اهدا خواهد شد.

 

 

پایان پیام/

نظرات کاربران