تازه های سایت

21. مرداد 1394 - 9:01
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد
سهم پست استان از درآمد کشور حدود نیم درصد است
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما کمترین سهم درآمد پستی را در کل کشور داریم و این مبلغ حدود نیم درصد سهم کشوری است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، جمال حسن‌زاده در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: پست به عنوان بزرگترین شبکه ارتباطی نقش ویژه ای را در رونق امور در کشور دارد.

 

وی محور اصلی پست هوشمند را افزایش دانش و آگاهی کارکنان شبکه پستی دانست و گفت: فرایند قبول و توزیع به صورت هوشمند و الکترونیک و نیز استفاه بهینه از منابع موجود از دیگر محورهای اصلی پست هوشمند است.

 

مدیر کل پست استان ضمن اشاره به شاخص های کلیدی شبکه پستی گفت: شاخصهای ترافیک، درآمد، هزینه و کیفیت از مهمترین شاخص های کلیدی پست ایران است که از این بین شاخص ترافیک به عنوان مهمترین و اساسی ترین شاخص معرفی می گردد که می تواند در توسعه پست استان و کشور نقش بسزایی داشته باشد.

 

وی با اشاره به وجود 186 دفتر ICT روستایی در استان گفت: دفاتر مستقر در روستاها مطابق قانون می توانند خدمات سازمان های مرتبط با امور روستاییان را به صورت نیابتی انجام دهند.

 

حسن زاده با بیان اینکه در سطح استان 5 دفتر پست شهری و 3 اداره پست شهرستانی داریم، بیان کرد: دفاتر شهری زیان ده در شرایط فعلی به هیچ عنوان مستقل نخواهند شد و زیر نظر دفاتر شهرستانی کار خواهند کرد.

 

مدیر کل پست استان افزود: در سال گذشته حدود 3 میلیون و 100 فقره مرسوله در استان جابجا شد که به ازای هر نفر کمتر از 5 مرسوله جابجا شده است.

 

وی ادامه داد در یکماه گذشته در سطح استان حدود 250 هزار مرسوله پستی جابجا شده است.

 

حسن زاده گفت: ما کمترین سهم درآمد پستی را در کل کشور داریم و این مبلغ حدود نیم درصد سهم کشوری است.

 

مدیرکل پست استان به نیروی انسانی شاغل در پست استان اشاره کرد و گفت: حدود 126 نفر در سطح استان به عنوان نیروهای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی مشغول به کار هستند که از این تعداد دو نفر کارشناس ارشد، لیسانس 40 نفر، فوق دیلپم 8 نفر و حدود 76 نفر نیز دیپلم هستند.

 

وی ادامه داد از این تعداد 47 نفر رسمی، 7 نفر پیمانی و 66 نفر نیروی قراردادی می باشد.

 

انتهاتی پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خدارشکر خیلی خوب

نظرات کاربران