تازه های سایت

30. مرداد 1394 - 15:58
در جلسه داغ اصولگرایان گچساران و باشت با فولادی وندا:
تاجگردون در تهران اصولگرا، در یاسوج اعتدال گرا و در گچساران اصلاحاتی است/اصولگرایان فریب تبلیغات قومگرایی رقیب را نخورند/نشست تاجگردون با ترک زبانان فتوشاپی بود/فولادی: برای خدمت به مردم فریبکاری نخواهم کرد
جمعی از اصولگرایان شهرستان های گچساران و باشت و نیز ترک زبانان با علی فولادی وندا کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه پیمان بستند که در انتخابات آینده از وی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، امشب در گچساران، منطقه پانصد دستگاه، خیابان پیروزی جمعی از اصولگرایان شهرستان های گچساران و باشت و نیز ترک زبانان با علی فولادی وندا کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه پیمان بستند که در انتخابات آینده از وی حمایت کنند و با همکاری همدیگر برنده انتخابات آینده شوند.

 

در این جمع صمیمی که اصولگرایان باشت نیز حضور فعالی داشتند، آقایان قلی پور فرماندار قبلی شهرستان باشت، سرهنگ کلانتری، سرهنگ قلی پور، سرهنگ بمانی، مهندس عباس نژاد رییس قبل جهاد کشاورزی گچساران، حاج آقا موسوی گمارانی و سید اکبر علیزاده فرماندار قبلی شهرستان گچساران دقایقی سخرانی کردند.

 

در ابتدای این جلسه قلی پور فرماندار قبل باشت گفت: ما از نماینده یک بت ساخته ایم که انشالا به فضل خدا و با اتحاد تمام یکدل و یک صدا اصولگرایان گچساران و باشت این بت را شکسته و یک بار دیگر به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

 

وی اظهارکرد: در زمان نمایندگی آقایان حسینی و جعفری جاده ارتباطی گچساران ـ باشت از گچساران تا کلاغ نشین دو بانده شد و نماینده کنونی هم چندکیلومتر دیگر را ادامه داد یا توسط نمایندگان چندین مدرسه در باشت ساخته شد و حاشیه رودخانه باشت کار شد که نماینده کنونی هم دارد ادامه میدهد و عملا کار خاصی صورت نگرفته است.

 

قلی پور اضافه کرد: تاجگردون رقیب قدری است و خود و اطرافیان سیاست باز قهاری هستند و خوب تبلیغات انجام میدهند همانطور که میدانید در باشت کارخاصی صورت نگرفته  جز برق کشی و جدول کاری که شهرستان باشت اینقدر مشکلات دارد که این کارها واجب نبوده ولی تیم رقیب چنان در سایت ها تبلیغات راه انداخته اند که مثل اینکه حوزه انتخابیه گلستان شده است و من از حاج فولادی تقاضا دارم از کار خود مرخصی گرفته و از فردا با تمام توان شروع بکار کند تا انشالا بتوانیم با تکیه بر اصول اصولگرایی به مجلس راه یابیم.

 

عضو شورای بوستان گفت: همانطور که دوستان گفت رقیب ما اهل ساسی بازی و تبلیغ است و همنطور که ما دور هم جمع شدیم که نه حسینی و نه جعفری نباشند و یک نفر معرفی شود و چون حاج فولادی از نیرو های اصولگرا و داری کف رای برادران ترک زبان بود با اتحاد اصولگریان انشالا روانه مجلس خواهد شد.

 

وی گفت: امسال فولادی در باشت و بوستان رای بالای دارد در بهره عنا ۴۰۰ رای دارد و مثل دور گذشته نیست که ۱۲۰۰ رای داشته باشد این را من نمیگوییم بلکه روز انتخابات مشخص خواهد شد.

 

این نیروی اصولگرا تاکید کرد که در زمان تاجگردون جز تبلیغات کار خوبی انجام نشده است و در زمان ریاست شورای بوستان و نمایندگی حسینی بودجه جدول و روشنایی بوستان تصویب شد ولی آن قدر طولش دادن تا حالا انجام شد که بتوانند بهره سیاسی ازش ببرند و امیدوارم حاج فولادی به ما قول بدهد که انشالا امسال که به مجلس رفت فوری سیم کارت تلفن خود را عوض نکند و مثل گذشته جهادگری عمل کند تا مشکلات گچساران و باشت حل شود.

 

 وی در پایان گفت: در دوران زمان هر وقت فرعونی وجود داشت موسی هم بود که او را بشکند که حاضرین با زدن کف وی را تشویق کردند.

 

سرهنگ بازنشسته بمانی گفت: من علی رغم اینکه خورشیدی هم رزم و دوست و فامیلم بود، دور دوم به وی رای ندادم و گفتم باید به اصول فکر کرد و به سید قدرت رای دادم.

 

وی ادامه داد: فولادی نماینده ترک ها نیست بلکه یک اصولگرا است و باید حمایتش بکنیم و اگر دور گذشته آقایان حسینی، فولادی، جعفری باهم کنار می آمدند امروز شاهد به قدرت رسیدن نماینده کنونی نبودیم.

 

وی گفت: تاجگردون در تهران اصولگراست و در یاسوج اعتدالگر و در گچساران اصلاحاتی پس او و اطرافیانش دارند سیاسی بازی می کنند.

 

بمانی اظهارکرد: همانطور که شهدای غواص با آمدنشان به کشور از ریک فتنه هسته ای جلوگیری کردند ما هم امسال باید از فتنه انتخابات جلوگیری کنیم.

 

وی اظهارکرد: رقیب چند مدت دیگر بازی قومیتگرایی را راه اندازی میکند مثلا در شانزدهم ماه رمضان به اصرار رفتن خانه یکی از ترک زبانان ولی در اخر مرداد توسط یکی از سایت های منتصب به خودش با چندتا عکس فتوشاپی خبر زدند که فلانی ما را دعوت کرد در حالی که چنین نیست ما عشایر هستیم و هر کس آمد سر سفره مان در خدمتش هستیم این را گفتم که فریب تبلیغات آنها را نخورید و امسال ترک لر نداریم فقط و فقط اصولگرا با یک کاندید برای پیروزی بر اصلاح طلبان.

 

در آخر علی فولادی وندا به سخنرانی پرداخت و گفت: از حضور شما کمال تشکر دارم و خوشحالم که یک بار دیگه وحدت اصولگرایان در حال شکل گرفتن است و من کت و شلوار برای رفتن به مجلس به هر قیمتی ندوخته ام و برای خدمت التماس و فریب کاری نخواهم کرد.

 

وی ادامه داد: من یک نیروی جهادی و دنبال خدمت به مردم شهرم هستم و با افتخار اعلام میکنم یک اصولگرا هستم و کاری به قومیت ندارم و دور گذشته خبرنگار منتسب به تاجگردون جلوی فرمانداری گفت کاندید ترکها آمد که به وی گفتم دیگه هرگز این حرف نزن و من کاندید مردم گچساران وباشت هستم.

 

فولادی خطاب به خبرنگاران گفت: من از خبرنگاران حاضر در جلسه و همکارانشان خواهشمندم واقعیتها را بنویسند و خود را وابسته به تبلیغات شخص خواصی نکنند و به حق قلم بزنند و به هیچ کس اهانت و کسی را تخریب نکنند.

 

این کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اظهارکرد: من دوستانی در باشت دارم که همیشه شرمنده آنها هستم و انشالا با وحدت اصولگرایان گچساران و باشت ثابت خواهند کرد که دیگر قومیت جایگاهی ندارد که بگن فلانی باوی؛ فلانی ترک و فلانی گرمسیری است و من از شما خواهشمندم فریب بازی سیاسی دوستان رقیب را نخورید که شک نکنید در اینده به قومیت دامن خواهند زد.

 

این کاندیدای مجلس اظهارکرد: اگر من در سایت ها تبلیغ و یا جواب کسی را نمیدهم دو دلیل دارد یک خلاف قانون است و من به عنوان یک اصولگرا خلاف قانون عمل نم یکنم و دو اینکه انشالا در در روز انتخابات عیار اصولگرایان و تعداد ارای بالای مردم گچساران و باشت به اصول جواب همه داده خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: من در اخر باز هم اضافه میکنم من تابع تصمیم اصولگرایان هستم و از اصولگرا بودنم افتخار میکنم و کاندید مردم گچساران و باشت و منطقه گرمسیری میباشم و به طیف ما قوم گرایی نمیچسبد و انشالا به فضل خدا یک واحد هستیم.

 

دراین جلسه آقایان جوانمردی، قنبری معاون آموزش و پرورش دوره قبل، شهردار قبل باشت، مرادی ریس قبل جهاد کشاورزی گچساران، آقای طاهری سید شاه زینعلی (ع) از لیدر های فعال جعفری در باشت، نسیمی، حسینی، اکبرعلیزاده فرماندارقبل گچساران، فرماندار قبل باشت و تعدادی زیادی از لیدر های جعفری و حسینی در گچساران و باشت حضور داشتند که همگی پیمان بستند امسال اصواگرایان با وحدت کامل درانتخابات شرکت نمایند.

 

 

 

نفتانیوز

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

نه بابا .....
بله بابا .....
اگه اصولگرایان به نتیجه واحد برسند و به آقای فولادی رأی بدن احتمال پیروز شدن هست اصلاحات به گوش ش ش ش ش باشید
اصولگرايان هيچ وقت روي فولادي به اجماع نخواهند رسيد.در صورت امدن حاج قوام رقابت بين تجگردون و ايشون خواهد بود.فولادي هم بايد طبق حرفي كه زده به اجماع اصولگرايان گردن بنهد
اقا پولادی جان. اقای اکبر علیزاده و سرهنگ قلی پور و حاج رضاپور از اصولگرایان بنام باشت و گچساران از حاج فروزان حمایت میکنن شما ک میگی التماس نمیکنی پس بیزحمت بشین سر حات تا بیان بهت رای بدن مدیر باید خاکی باشه نه اینکه با غرور صحبت کنه
یونس جان مگه چشمتان مشکل داره این همه خدمت رو نمیبینی
جلسه دیشب باشت یا آقا تاج گردون بیش آز 1000 نفر حضور داشتن
اصولگرا و اصلاح طلب؟؟؟ به راستی این دسته‌‌بندیها چه سودی دارد؟؟ سگ زرد برادر شغاله؛ به راستی اگه هدف، خدمت به مردم باشه و فردی که به افتخار نمایندگی نایل میشود دغدغه خدمت داشته باشد؛ عاقلانه است که برای پذیرفتن مسیولیت سنگین نمایندگی و خدمتگزاری مردم، این همه حرص و ولع باشه؟ ولی از آنجا که جنگ، جنگ قدرت و مادیاته نه خدمتگزای، این مسایل را میبینیم؛ نه در زمان اصولگراها و نه در زمان اصلاحطلبها خدماتی که حق ملت شریف باوی باشه صورت نگرفته؛ فقط شعار ؛شعار و شعار شهرستانی با این حجم ذخایر نفتی شایسته این میزان محرومیت نیست؛ هرچند به نظرحقیر رمز پیشرفت سران و بزرگان همین دو دسته در محرومیت و پیشرفت نکردن منطقه و مردمش میباشد؛
فولادی اگه مالی بود که از مدیر عاملی گچساران نمینداختنش بیرون ،کسی که بدنه نفت قبولش نداشت اونم تو دوره اصولگرایی احمدی نژاد من و مردم قبولش کنیم،حالا چهارتا جوون رو خام کرده و مثل خورشیدی میاد و میره،حالا جنجال میکنن که چه شده ده تا عکس تو یه خونه ۲۰متری از ده زاویه گرفتن انگار کین ،مثلا قلی پور با مدرک دامداری حسینی گذاشت فرماندار باشت خوب عزیز من باید هم چرند بگی،از قدیم گفتن اونی که حرف مفت میزنه مفتی حرف نمیزنه
تاجگردون همون 1000رای که فرمایش میکنی امسال تو باشت بیشتر نمیاره قربان دنبال چی میگردی
تزویر و عوام فریبی تاجگردون بر همه روشن شده 0---- ایشون ...... به ملت است و یک .......داخلی است
باسلام خدمت همه عزيزان در مورد آقاي قلي پور فرماندار قبلي باشت مواردي را بيان ميكنم اولا ايشان اگه به قول خودش نماز ميخواند نبايد براي اينكه پستي بگيرد اينچنين دروغ بزرگي بگويد باور كنيد كسي مثل تاجگردون نميتواند براي باشت و گچساران كار كند چه بخواد چه نخوايد همين اقاي قلي پور چندين نفر را چندين بار فرستاد پيش اقاي تاجگردون و ازش التماس كرد كه فرماندار باقي بماند و ايشان هم چندين ماه به خاطر اون مردمي كه به تاجگردون خواهش كردنند ايشان را نگه داشتند ولي ايشان خودش نخواستند و نتوانستند با دكتر تاجگردون كار كنند چون كه دكتر تاجگردون كسي را ميخواست كه شبانه روز براش كار كنه و فقط عشقش سوار شدن بر ماشين دولتي باشه و پوست بده به اقاي قلي پور خدايي تو كجا و فرمانداري بابا يك كم وجدان داشته باش چشمانت را باز كن و ببين اينجوري قضاوت نكن تاجگردون بودجه يك سال شهرداري را فقط 5 مليارد اورده تو دوره تو و اربابات كل چند سالي كه بودايدحتي يك سوم اين هم نبود تازه اين فقط بودجه شهرداري بود بابا برو جمع كن كاسه و كوزهت را مردم ديگه شماها را ميشناسند و چشم ديدن شماها را ندارنند تازه اين دروغ ها را كه ميگيد ديگه بدتر چرا توهين ميكند و بجاي ديگر مردم روستاها زود قضاوت ميكني مگه تو كي هستي كه در مورد مردم و درباره مردم نظر ميدي اصلا تو چكاره هستي كه مياي براي مردم تصميم ميگيري بابا به خدا قسم حالا حالا خيلي راها را بايد طي كني و و بگزروني تا بتوني حداقل اسم تاجگردون را به زيون بياري در اخر اقاي قلي پور نصيحتت ميكنم كه با دم شير بازي نكن و حوش و حواست به خود باشد برو فكر نان كن كه خربزه آب است
اره سر عمر الان قلي پور فولادي وندا را ايبره مجلس بابا جمع كن با اين بند و بساطت
اينهاي كه تو جلسه بوداند يونس قاسمي كه فقط خودش تنها هست قلي پور كه هم نه كسي را تو بوستان داره و نه هم كسي بهش گوش ميده لطف اله موسوي فقط خودش تنها هست و هر جا كه پول باشه ميره اين نادر گرامي هم خودش تنها هست اين باجناقش هم ميثم خان ابروگير شده و رفته اين دارسنج هم كسيي را دارنند و نه فاميل بزرگي هستند در گچساران و باشت روي هم رفته 10 نفر نيستد اين مهرداد سبزعلي هم از طريق اين نادر گرامي تحريك شده و خانواده سبزعلی كه پدرش هست هيچ وقت با تاجگردون نبوده پس در جواب اقايان .... جان برو نوشابه ات را بفروش ..... جان برو مغازه داريت را بكن ..... جان برو تا دير نشده از بابات عذرخواهي كن چون كه اگه نمدوني بابات ميخواد تفنگ بندازه البته اگه بتوني تو مغازه هم كمكش كني ميوه بفروشي خيلي خوب هست .....جان تو كه قبلا در شهرداري باشت حساب پس دادي ول كن اقایی كه ميخواي بت بشكني برو با دم شير بازي نكن تو حسابت را قبلا پس دادي و مردم تورا ميشناسند تو عددي نيستي و برو اون اردو برنج های ........ را كه بردي براي انتخابات تقسيم كردي را از مردم حلاليت بگير در اخر برادران چه بخوايد چه نخواد دكتر تاجگردون پيروز انتخابات هست پس تا دور نشده بيايد به اين سيل عظيم و جوشان بپيونديد البته اگه قبولتان كند
سلام بر آقای جیره خوار،،،،،، اگه ما هم مثل حضرتعالی رفته بودیم سرکار و آقاتون ن ن ن ن ن برامون کار پیدا کرده بود اینطوری تملق و چاپلوسی می کردیم آقا مجید ....... که رفتی سر کار
سرهنگ قلی پور بچه چاه تلخ چه نسبتی با افشین قلی پور دارد پس فروزان چه می شود
..................برادرت افشین حاج غلام گذاشت سر کار و خودت دنبال فولادی هستی شرم آور هست سرهنگ
ممنون از شما که نگران آقای فروزان هستید..اما آقای فروزان طرفدارها و رای خودشون رو دارن....
هی و باوی که یه شغالی بیا من بیشه شیرش نعره بکشه و ما و خو بیم هی و باوی
کورتر از آنانی که نمیخواهند ببینند وجود ندازد .
بدون اظهار مخالفت و جبهه گیری، نظرات دیگران را گوش دهید، این خود بهترین روش برای ادای احترام است، البته که مجبور به پذیرش باورها و نظرات دیگران نیستید، امّا به یاد داشته باشید، در این حال شاید واقعاً نکته یا روشی جدید برای رسیدن به درجه ای بالاتر در زندگی، کسب کنید. عقاید خود را به دیگران تحمیل نکنید، اگر در مورد باورهای خود، قصد متقاعد کردن فردی را دارید، می توانید با روشی مسالمت آمیز شروع کنید. انتظار پیروی وی از خودتان را نداشته باشید، او هم به عنوان یک انسان متفاوت از شما، حق انتخاب دارد. شاید به مرور زمان، با شما هم عقیده شود.
اقای ق برو دنبال کار و بدبختیت عزیزم تو بزور دو کلمه حرف میزنی یه چند ماهی بزور فرماندار شدی چه کا ر مفیدی برا منطقه کردی .برو جانم
لطفا به شخص یا اشخاص دولتی اهانت نکنین دوستان،فقط یه چیز رای آزاد هستش وهیچ کس نمی تونه کسی رو به زور وادار به این عمل کنه پس عاقلانه تصمیم بگیرین،
لطف کنین به اشخاص اداری ودولتی اهانت نکنین دوستان، رای آزاد هستش به هرکی دوست دارین رای بدین اما توهین نکنین،شما کاربران ساده هستین وخیلی راحت میشه شناسایی بشین پس مواظب الفاظی که بکار می برین باشین،یخورده وسیع تر فکر کنین
با سلام و تحیات وافر به مخاطبان که انتقاد و پیشنهاد میدن.آقایان ل و م و ن و پ که پسر عموها و دایی های بنده هستند عقده ای شدند و برا پول ادم میکشند و مطمنم با یه وام بیست میلیونی به تک تکشون فولادی رو فراموش میکنن'ملت ایران با یه صدا فقط دکتر حاج غلامرضا تاجگردون'و آقایان .........بزک نخور بهار میاد کمبزه با خیار میاد.مهندس یاسر ظفری ج همتونو همه طرف داد و لال شدین دوباره اینجا شاخ تو شاخ شدین و زبون دراوردین.رای آزاده و هر کی دوسداره به هر کی میخواد میده اما طرفداران و هواداران دکتر تاجگردون نیازی به ایراد سخنان دلخوش کننده و امیدوارکننده خودتون رو ندارند حتی نیاز به رای شما ندارد و میدونم هر جا که چه فولادی و ....مکاتبه ای در خصوص تسهیلات وام 2میلیونی کمیته امداد کنند برادر خود رو فراموش میکنید و طرف پول میرید.نه این دوره هر دوره ای هم که انتخابات باشه و آقای تاجگردون یا کسی که الحق و الانصاف برا کل طوایف خدمت کنه رای ما همان رای هست چه اصول گرا چه اصلاح طلب.پس بینا باشید و خدمت های دکتر تاجگردون عزیز و بزرگوار و چهره ملی رو ببینید و انکار نکنید
سلام برمردم شریف گچساران وباشت من علی محمدی دکتری مکانیک ازدانشگاه بیرمنگهام بچه سوق وازطوایف طیبی.مدرس دانشگاه شهیدبهشتی هستم.ازمردم گچساران وباشت تقاضامیکنم که کورکورانه تصمیم نگیریم.دکترتاجگردون ازافتخاراستان ماست که باعث پیشرفت مردم استان کهگیلویه وبویراحمداست به خودتون خیانت نکنید.ازروی انصاف انتخاب کنید.به خداقسم شخصی ماننددکترتاجگردون زبانزدتمام نمایندگان مجلس خواهدبود

نظرات کاربران