تازه های سایت

5. شهريور 1394 - 18:19
عکس تزئینی است
با درایت مأموران نیروی انتظامی
باند سارقان موتور سیکلت در شهرستان باشت منهدم شد
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان باشت از شناسايي و دستگيري باند 2 نفره سارقان موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سرگرد رضا چشم مهتاب در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه، طرح مبارزه با سارقان وسايل نقليه در سطح شهرستان باشت اجرا شده است، گفت: در راستای اجرای این طرح و در پي وقوع دو فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان باشت، موضوع شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت‌ها در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامي این شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند و با انجام يك سري اقدامات پليسي، طي دو عمليات سارقان موتور سیکلت در شهرستان باشت دستگير شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان باشت با بيان اينكه تعداد اعضاي باند دستگير شده 2 نفر بودند، تصريح كرد: متهمان به 9 فقره سرقت موتور سیکلت که بیشتر آنها در خارج از این شهرستان به سرقت رفته بودند اعتراف كردند و در بازرسي از مخفيگاه آنها،  9 فقره موتور سیکلت مسروقه كشف شد.

 

چشم مهتاب مهمترین عوامل زمینه‌ساز برای سقت موتورسیکلت را، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی، سهل‌انگاری وبی‌احتیاطی هنگام ترک موتورسیکلت، سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی هنگام سوار کردن مسافر، رها کردن موتورسیکلت در معابر بدون رعایت اصول ایمنی، سهل‌انگاری در نگهداری سوئیچ موتورسیکلت و پارک کردن موتورسیکلت در محل‌های ناامن عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: هنگام پارک موتور سیکلت ضمن قفل و زنجیر نمودن، آن را در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهید و چنانچه موتورسیکلت خود را در محلی غیر از پارکینگ عمومی حتی در منزل پارک می کنید حتمأ با قفل و زنجیر به شی ثابت و محکم از قبیل نرده ها قفل کنید.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران