تازه های سایت

10. شهريور 1394 - 14:29
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
احکام رتبه بندی معلمان استان از 20 شهریور صادر می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، از صدور احکام رتبه بندی معلمان از 20 شهریورماه در این استان داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، هادی زارع پور در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری گفت: این قانون در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و به منظور رعایت شان معلمان اجرا می شود.

 

 وی ادامه داد: بر اساس این طرح معلمان همچون اساتید دانشگاه در گروه های مربی معلم، استادیار معلم، دانش یار معلم و استاد معلم تقسیم بندی که هر گروه امتیازهای ویژه خود را دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه رتبه بندی معلمان در این طرح بر اساس شرایط ابلاغی از آموزش و پرورش انجام می گیرد افزود: سوابق و مدرک تحصیلی، شرکت معلمان در فعالیت‌های مدرسه، داشتن مقالات علمی و پژوهشی، خدمت در مناطق محروم و غیره بخشی از شرایطی است که برای رتبه بندی معلمان در این طرح در نظر گرفته شده است.

 

زارع پور در ادامه با بیان اینکه، وزیر محترم آموزش پرورش در جلسه روز گذشته (9/6/94) شورای توسعه و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طرح مذکور را مطرح نموده و در صورت تأیید در اسرع وقت به استان ها ابلاغ خواهد شد، گفت: این احکام در استان کهگیلویه‌و بویراحمد از 20 شهریور ماه تا اول مهرماه صادر و از اول مهر در اختیار معلمان عزیز قرار خواهد گرفت و اجرایی می‌شود.

 

وی در پایان گفت: اجرای این طرح سبب ایجاد انگیزه و رقابت مثبت بین معلمان شده و باعث توانمندسازی آنان خواهد شد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران