تازه های سایت

31. شهريور 1394 - 7:26
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت:
بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز باشتی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز باشتی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، محمود نظری ضمن تبریک آغاز بازگشایی فصل مدارس و هفته دفاع مقدس گفت: این هفته را خدمت همه عزیزان بخصوص ایثارگران و دانش آموزان عزیز تبرک عرض نموده و تقارن آن را با بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت به فال نیک می گیریم.

 

وی با بیان اینکه، دین مبین اسلام تأکید فراوانی بر تعلیم و تربیت و علم آموزی دارند گفت: مسلمانان و ما ایرانیان افتخار داریم که از نسل ابوریحان بیرونی، زکریای رازی، علامه امینی، دکتر حسابی و بسیاری دیگر از همه این دانشمندان هستیم که شمیم مهر را احساس کردند و روزی همانند شما دانش آموز بودند.

 

مدیر آموزش و پرورش باشت گفت: تقارن مهر با دفاع مقدس یادآور ایثارگری ایثارگرانی است که از همه چیز خود گذشتند تا میهن اسلامیمان حفظ شود و یک وجب از خاک آن بدست بیگانگان نیفتد.

 

وی تصریح کرد: امروز شما دانش آموزان عزیز وظیفه سنگینی دارید و باید از ایثار آن بزرگواران درس استقامت، سخت کوشی و تلاش بیشتر بیاموزید و خود را به سلاح علم و تقوی مجهز کنید.

 

نظری با بیان اینکه بیش از 3 هزار 500 دانش‌آموز در شهرستان باشت سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند افزود: امسال بیش از 350 دانش آموز سال اولی داریم که از این تعداد حدود 240 دانش آموز آن در شهر ثبت نام نموده و مابقی در روستاهای این شهرستان ثبت نام کرده اند.

 

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید سه مدرسه ابتدایی جدید در سطح شهرستان ایجاد نموده ایم، گفت: به لطف خدا و همکاری دیگر نهادها هم اکنون هیچ گونه مشکلی در خصوص بازگشایی مدارس نداریم و انشاالله معلمان و دبیران و دانش‌آموزان ما در همه مقاطع با اطمینان خاطر قدم به مدارس می‌گذارند.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران