تازه های سایت

8. دى 1395 - 9:46
فرمانده سپاه ناحیه باشت:
کسی که جلسه در مورد فتنه را ترک کند نه تنها فتنه‌گر هست بلکه عاشق فتنه است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت گفت: کسی که جلسه در مورد فتنه را ترک کند نه تنها فتنه‌گر بلکه عاشق فتنه است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، صبح امروز سید علی رضازاده در نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه مقاومت شهید بهشتی باشت اظهار کرد: انقلاب و پیروزی هایی که در انقلاب کسب کردیم برگرفته از مکتب عاشورا بوده، یعنی اگر آموزه‌های مکتب عاشورا نبود انقلاب اسلامی اصلا پیروز نمی‌شد.

 

وی با بیان چرایی ناکام ماندن فتنه 88 اذعان کرد: آن‌هایی که به مقام شامخ امام حسین(ع)،مکتب عاشورا،هیئت‌های عزاداری جسارت و اموال عمومی را به آتش کشیدند و رقص‌کنان و هلهله زنان در روز عاشورا به خیابان آمدند این مسئله موجب شد که مردم به ندای ((هل من ناصر ینصرنی)) حسین زمانشان پاسخ دهند و فارغ از جناح بندی به خیابان‌ها بیایند.

 

رضازاده ادامه داد: چه آن‌هایی که به کاندید پیروز و چه کسانی که به کاندید مغلوب رای دادند همه آمدند و یک صدا فریاد زدند و خواهان اتحاد و انسجام شده و حتی مردم خواهان محاکمه و اعدام فتنه‌گران شدند.

 

وی با اشاره به رای شورای امنیت ملی در حصر سران فتنه و با توجه به اینکه عده‌ای می‌گویند بایدحصر شکسته شود تصریح کرد: آنها حصر اگر بخواهد شکسته شود به معنای این نیست که آزاد شوند بلکه باید در دادگاه عدل الهی محاکمه شوند و جرمشان کمتر از 3 یا 4 بار اعدام هم نیست.

 

فرمانده ناحیه باشت با اشاره به اینکه موسوی در ساعت 11 و 15 دقیقه شب در جمع رسانه‌ها اعلام پیروزی قطعی در انتخاب را کرد، ادامه داد: در ساعتی که هنوز خیلی از صندوق‌ها شمارش نشده و در برخی از حوزه‌های انتخاباتی رای‌گیری صورت می‌گرفت و شورای نگهبان و وزارت کشور تنها مرجع صلاحیت‌دار بودند ولی آنها به این ساز وکارها تن ندادند و همین موجب اتفاقات و فتنه 88 شد.

 

رضازاده با بیان اینکه جرم ساکنین فتنه کمتر از ساکنین فتنه است، گفت: ساکن فتنه کاملا مواضعش مشخص بود ولی کسانی که به ندای امام گونه، دلسوزانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب گوش ندادند و زمانی که فرمودند این عمار که خواص تصمیم‌گیری کنند ولی ساکت شدند.

 

وی ادامه داد: اشرافیت متصل به قدرت و اشرافیت اقتدار طلب به هیچ عنوان حاضر نبودند گه این ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب پاسخ دهند، بلکه پشت صحنه فتنه‌گران را تشویق به کوتاه نیامدن می‌کردند و با دعوت مردم به حضور در خیابان‌ها می‌خواستند نتیجه را مشخص کنند.

 

فرمانده ناحیه باشت گفت: فتنه 88 پیوند بین سران فتنه، اشرافیت، سلطنت طلبان و منافقین بود.

 

رضازاده ابراز کرد:یکی از ساکتین فتنه بعد از اینکه موسوی مصاحبه می‌کند، تماس می‌گیرند و به او تبریک می‌گوید و وقتی مردم می‌بینند یکی از افرادی که ستون نظام و به قول معروف یکی ازخیمه‌های انقلاب است نه تنها موضع گیری نمی‌کند بلکه حمایت می‌کند و تصمیم‌گیری برای  آن‌ها سخت می‌شود،خواص اگر به موقع و درست موضع‌گیری کرده و به ندای رهبری لبیک می‌گفتند اتفاقات بعد از فتنه به وجود نمی‌آمد،این ساکتین خیانتکار گناهشان به هیچ عنوان بخشوده نخواهد شد.

 

فرمانده ناحیه باشت خاطرنشان کرد: روز نهم دی 88 به فرموده مقام معظم رهبری حماسه ماندگاری بود که به انقلاب سوم تعبیر شد و آقا فرمودند که انقلاب سوم از انقلاب اول و دوم یعنی خود انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی برتر و  ارجح‌تر است.

 

رضازاده افزود: بسیاری از خواص بی‌بصیرت ما در فتنه 88 مردود شدند و مردم بصیر ما که نشان دادند همواره جلوتر از خواص هستند و پیروز شدند.

 

وی گفت:روز نهم دی 88 نشان داد اگر ما با هم باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچکترین طمعی به این مملکت و نظام داشته باشد.

 

رضازاده با اشاره به اینکه وقتی صحبت از فتنه می‌شود عده‌ای به خصوص در شهرستان ما جلسه را ترک می‌کنند، تصریح کرد: در جلسه‌ای که از فتنه صحبت می‌شود اگر کسی جلسه را ترک کند معنایش این است که نه تنها فتنه‌گر بلکه عاشق فتنه است و اگر دستش به جایی برسد فتنه‌گری و آشوب می‌کند.

 

 

 

منبع: فارس

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران