تازه های سایت

12. دى 1395 - 10:09
پیشنهاد یک میلیونی برای ضمانت وام/سردرگمی جوان باشتی برای گرفتن وام(عکس)
یکی از جوانان شهر باشت با ارسالی پیامی، به کسی که وام 10 میلیونی اش را ضمانت کند یک میلیون پاداش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، این روزها جوانان بسیاری در گوشه و کنار کشور به دلیل سختگیری های بانک ها در معرفی ضامن برای وام های کوچک، دست به گریبان اند؛ این در حالی است که برخی از نجومی بگیران و اختلاس گران به راحتی و بدون دغدغه حتی پرداخت ریالی و یا تومانی، وامهای کلان را در سریع ترین زمان دریافت می کنند.

 

ضامن رسمی ندارید وام را بی خیال شوید

 

این جمله ای است که بیشتر ما در بانک ها آن را شنیده ایم، دلایل کارمندان بانکی هم این مورد است که چون این ضامنین، کارمند قراردادی هستند ضمانتی برای پرداخت اقساط تسهیلات شما نمی‌شود.

 

کسانی هستند که ضامن رسمی ندارند و یا همان ضامن قراردادی را به زور و التماس پیدا کرده اند، حال چنین افرادی که با صدها امید به بانک مراجعه کرده اند و به گونه ای وام خود را جور نموده اند باید به همین سادگی قید وامشان را بزنند؟؟

 

یکی از این افراد، شهروند باشتی است که پس از فراهم نمودن شرایط اولیه دریافت وام برای مبلغ 10 میلیون تومان وام 4 درصد با اقساط 164 هزار تومانی، ضامن معتر بانکی بدست نیاورده است و دست به دامن فضای مجازی شده است.

 

این جوان باشتی با ارسالی پیامی ابتدا از شهرندان باشتی خواسته است تا برای رضای خدا ضمانتش را کنند و در ادامه نوشته است، در صورتی که فردی ضمانت وی را قبول کند در ازای ضمانش مبلغ یک میلیون تومان از وامش را به او پرداخت خواهد.

 

در ادامه متن این جوان باشتی که در فضای مجازی منتشر شده است را می بینیم:

 

توجه                              توجه
با سلام

اینجانب..... مبلغ 10میلیون تومان وام با سود 4 درصد و اقساط 164 هزار تومانی تشکیل پرونده داده اماده دریافت دارم به یک ضامن کارمند جهت دریافت وام نیاز دارم.

1-اگه کسی برای رضایی خدا ضمانت اینجانب را بنمایید منم تا اخر عمر برای سلامتی خودش و خانواده اش دعا میکنم و تا جایی در توانم باشد برایش جبران میکنم.

2- اگه برای رضایی خدا نباشد و برای مطاع دنیویش باشد مبلغ یک میلیون تومان شرینی بهش میدم منتظر تماس ملت همیشه در صحنه و انقلابی و متدین هستم

 

 

جوان زیادی هستند که برای گرفتن ده میلیون تومان وام ماه ها و گاهی سالها منتظر می مانند و تازه بعد از رسیدن نوبتشان مدتها درگیر پروسه طولانی و پر از مانع دریافت وام می شوند و به دنبال ضامن رسمی می گردند. همه این سخت گیریها برای ده میلیون تومان در حالی رخ می دهد که طبق آمار 110 هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی تنها در اختیار 108 نفر است. 

 

امیدواریم مسئولین دولت تدبیر و امید فکری برای حل این معضل نماید.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

ای بنازمت

نظرات کاربران