تازه های سایت

23. دى 1395 - 8:46
جوابیه اداره ورزش و جوانان شهرستان به خبر باشت نیوز
نسبت به جایگزینی اقلام به سرقت رفته اقدام خواهد شد/به جز موارد سرقتی، تخریبی صورت نگرفته است
اداره ورزش و جوانان باشت نسبت به درج یکی از خبرهای این پایگاه خبری با عنوان «به دلیل عدم وجود نگهبان، وسایل پروژه میلیاردی ورزش باشت به سرقت رفت» واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در پی انتشار خبری با عنوان «وسایل پروژه میلیاردی ورزشی باشت به سرقت رفت» توسط این پایگاه خبری، اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت طی نامه ای، جوابیه ای منتشر که عیناً انعکاس داده شده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

احتراماً به اطلاع کلیه مردم شریف، ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز شهرستان باشت می رساند، خبر تخریب اموال و سرقت وسایل مجموعه تپه ورزشی نورالشهدا که به صورت گسترده در سایت های خبری استان انعکاس داده و بزرگنمایی شده، صحت این خبر در خصوص تخریب این مجموعه تفریحی ورزشی خلاف واقعیت می باشد.

 

تپه نورالهشدا به صورت کلی، مجموعه ای از یک زمین چمن مصنوعی، یک زمین بدمینتون، یک زمین والیبال، تعدادی الاچیق و صندلی جهت نشستن و استفاده ورزشکاران و همچنین یک ساختمان کوچک نگهبانی می باشد که به جز موارد مصرفی نظیر رنگ پریدگی کف زمین بدمینتون و والیبال و پاره شده پرچم و تور والیبال که به دلیل روباز بودن نهایتاً عمر یکساله دارند، کل مجموعه به صورت کاملا سالم هم اکنون مورد استفاده ورزشکاران عزیز قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است که برخی از وسایل این مجموعه ورزشی تفریحی نظیر آبگرمکن، پمپاژ آب، شیرآلات، فیوز های برق و لامپ توسط فرد یا افرادی به سرقت رفته که فرد مذکور با شکستن شیشه های در و پنجره اتاق نگهبانی اقدام به سرقت وسایل ذکر شده نمود که موضوع سریعاً به نیروی محترم انتظامی به جهت پیگیری گزارش شد.

 

در پایان باید متذکر شد اداره ورزش و جوانان باشت در اسرع وقت نسبت به جایگزینی اقلام به سرقت رفته و رفع مشکل روشنایی مجموعه و همچنین جایگزین نمودن برخی اقلامی که عمر یکساله دارند، نظیر تور و پرچم اقدام خواهند نمود.

 

علی عسکری

مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت

 

گفتنی است، وسایل تپه ورزشی نور الشهدا باشت که یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی این شهرستان بوده، هفته گذشته به سرقت رفته بود.

 

 

 

 

در ادامه مطلب شما خوانندگان عزیز جدیدترین تصاویر از این تپه ورزشی را مشاهده می کنید:

 

نظرات کاربران