تازه های سایت

23. دى 1395 - 9:23
فرماندار باشت در بازدید از تپه ورزشی نورالشهدای
تخریب مجموعه صحت ندارد/اگر کم کاری مشاهده شود برخورد قانونی می شود
فرماندار باشت گفت: تخریب مجموعه ورزشی نورالهشدا باشت صحت ندارد هر چند اگر کم کاری از دستگاهی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد قانونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی در خصوص اخبار مبتنی بر تخریب مجموعه ورزشی تپه نور الشهدا گفت: این خبر بزرگ نمایی شده و فقط برخی اقلام از جمله شیرآب، آبگرمکن و چند تابلو برق به سرقت رفته و شیشه ها شکسته شده اند و تخریب مجموعه صحت ندارد هرچند این موضوع نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

فرماندار باشت افزود: در همین راستا از نیروی انتظامی خواسته شده با توجه به سرقت بیت المال این موضوع را با جدیدت در دستور کار خود قرار دهد تا عامل یا عاملین شناسایی شود و به مراجع قضایی معرفی گردد.

 

حسینی افزود: از اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان خواسته ایم که ترتیبی اخذ شود که شاهد مشکلات مشابه نباشیم و همچنین در حال بررسی هستیم که اگر کم کاری یا سهل انگاری از شخص یا دستگاهی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد قانونی شود و رایزنی های لازم جهت جایگزینی قطعات به  سرقت رفته انجام گرفته است.

 

گفتنی است، وسایل تپه ورزشی نور الشهدا باشت که یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی این شهرستان بوده، هفته گذشته به سرقت رفته بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران