تازه های سایت

1. بهمن 1395 - 20:21
واکنش تند امام جمعه باشت به سفر استاندار و بی توجهی به پروژه مصلی
امام جمعه باشت گفت:اگر شما بخشی از هزینه کرایه اتوبوس هایی که برای جمع کردن مسئولان کردید برای استقبال از رئیس جمهور آن را خرج مصلی ها میکردید خیلی از آن ها الان تکمیل بودند.این بی تفاوتی ها تا کی ادامه دارد،ما حرف زیاد داریم ولی حرمت نگه میداریم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته باشت گفت: دیروز آقای استاندار به شهرستان باشت سفر داشته اند و از پروژه ها بازدید کردند،خوش آمد می گوییم،آقای استاندار که به ما کاری ندارند و مارا بیگانه می دانند،اما جمله ای خطاب به استاندار میگویم تابه حال ۳مرتبه به باشت سفر داشته اید شما استاندار هستید و باید همه پروژه ها را ببینید.

 

عبودی گفت:شما از بیمارستان بازدید داشته اید که هم از شما،نماینده محترم و پیمانکار پروژه تشکر میکنیم بخاطر پیشرفت سریع آن و از این بابت خیلی خوشحال هستیم،ولی یک پروژه دیگر هم در این شهرستان به اسم مصلی نماز جمعه است،اگر یادتان رفته میخواهم یادتان بیاورم ،یاهم شاید مسئولین فراموش کرده اند،انسان تا کی میتواند خوش بین باشد و مسائل را خوش بینانه ببیند.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد:شما استاندار نظام جمهوری اسلامی،یک فرد مسلمان و شیعه هستید،مصلی محل اقامه نماز مردم است،این هم یک پروژه است،چرا به آن سر نمی زنید؟؟شما اشتباه میکنید این پروژه مال عبودی نیست،این پروژه مال مردم باشت و عمومی است.

 

وی افزود؛پروژه ای ۸۰درصد پیشرفت داشته است،و شعار شما این بوده که پروژه هایی که ۶۰-۷۰درصد پیشرفت دارند باید تکمیل شوند،از مسئول بسیج سازندگی استان گزارش گرفته ام،از بهمن سال۹۴تا کنون حتی یک ریال بودجه برای تکمیل مصلی نداده اید.

 

مصلی نماز جمعه برای مردم است و وظیفه شمااست آن را تکمیل کنید

 

عبودی اظهار کرد:چون شما با امام جمعه خوب نیستید پروژه مردم را زمین میگذارید،ولی برادر من ما دشمنی شخصی باهم نداریم،مصلی نماز جمعه برای مردم است و وظیفه شمااست آن را تکمیل کنید،بنده حرفم را رک میزنم و ترسی از کسی ندارم.

 

امام جمعه باشت گفت:اگر شما بخشی از هزینه کرایه اتوبوس هایی که برای جمع کردن مسئولان کردید برای استقبال از رئیس جمهور آن را خرج مصلی ها میکردید خیلی از آن ها الان تکمیل بودند.این بی تفاوتی ها تا کی ادامه دارد،ما حرف زیاد داریم ولی حرمت نگه میداریم.

وی افزود:شما به گلزار شهدا رفتید ولی باید تفکر شهدا را در پیش بگیرید تفکر شهدا نماز بوده است،مصلی نماز جمعه را باید بسازید و وظیفه تان هم است.

اساس توافق برجام این بود همه تحریم ها برداشته شود،و همه مردم می دانند و تیم مذاکره کننده هم گفتند که تحریم ها برداشته نشد،برجام یک مسئله ملی است،بی عهدی های آمریکا طبیعی است و لازم نیست خیلی مانور بدهیم.

 

عبودی گفت:آمریکا ۱۰۰ تا ۲۰۰سال است با ایران دشمنی می کند ،جان کری در اخرین روزهای مسئولیتش وصیت کرده است که راه نورانی من را ادامه دهید ،که راه نورانی آنها فشار بر ایران و تحریم ها است،امیدواریم بعضی ها به این نتیجه رسیده باشند که آمریکا کشور بدعهدی است.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد:مردم اخبار را رصد میکنند چرا با مردم روراست نیستید و حقیقت را نمی گویید،با صراحت میگویم برجام نافرجام بوده است،قرار بود هم سانتیفیوژ ها بچرخد و هم اقتصاد مردم ولی هیچ کدام درست نشد،این شجاعت را داشته باشید و به مردم بگویید که آمریکا بدعهدی کرده و عذرخواهی کنید.

 

مردم همه چیز را می فهمند به آنها دروغ نگویید

 

وی افزود:میگویند برجام برکاتی داشته است از این تعداد برکات دو مورد را برای ما بگویید مردم همه چیز را می فهمند به آنها دروغ نگویید.

 

 عبودی گفت:۲۹دی تا۶ بهمن هفته هوای پاک می باشد،هوای پاکانقدر  برای همه ماضروری است که یک هفته را به این نام گذاشته اند،همه ما در قبال هوای پاک مسئول هستیم،اگر مردم کمک نکنند به سرانجام نمی رسد،هم از طرف دولت و هم از طرف مردم کوتاهی می شود.

 

وی افزود:در شهرستان دارای جنگل های خوبی هستیم ولی این روزا می بینیم عده ای سودجو به قطع درختان استان  روی آورده اند که یک فاجعه است،خواهش میکنیم از مسئولان جدی بگیرند این مسائل را و با آنها با جدیت برخورد کنند،اگر این روند ادامه پیدا کند مشکلات جدی تری روبرو می شویم.

 

عبودی اظهار کرد:تمنا میکنم مواظبت کنید از درختان و همه برای پیشرفت کشور قدم برداریم،تشکر میکنم از همه مسئولان در محیط زیست و منابع طبیعی که با وجود امکانات کم خیلی کار های خوبی انجام می دهند.

 

انتهای پیام/ خ سجادی

نظرات کاربران