تازه های سایت

4. بهمن 1395 - 14:15
فرماندار باشت
تکمیل مصلی باشت دغدغه همه مسئولان شهرستانی و استانی است
فرماندار باشت گفت: مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های همه مسئولان شهرستانی و استانی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی گفت:  مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت یکی از مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های مهم مسئولان شهرستانی و استانی است.

 

رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه، این مصلی در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار متر و زیر بنای 1000 متردر حال ساخت است، افزود: مصلی امام خمینی (ره) باشت از تمامی مصلی هایی که همزمان در استان کلنگ زنی شده پیشرفت فیزیکی رضایت بخش تری دارد.

 

فرماندار باشت بیان کرد: از زمان کلنگ زنی این پروژه هر ساله اعتباراتی برای آن با توجه به ظرفیت اعتبارات کشوری و استانی لحاظ گردیده و در سال94 و 95 نیز اعتبار مناسبی برای این پروژه  در نظر گرفته شده است.

 

حسینی باشت با اشاره به سرکشی مسئولان استانی و کشوری از برخی پروژه ها در شهرستان افزود: در بازدید مقامات استانی و کشوری از پروژه ها در شهرستان امکان بازدید از تمامی پروژه ها وجود ندارد و با تعیین اولویت ها از برخی پروژه ها بویژه پروژه های ملی بازدید به عمل می آید.

 

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: ملاک تامین اعتبار برای پروژه ها تیم کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه و سپس کمیته برنامه ریزی شهرستان است که بر اساس اهمیت این پروژه و تاکید در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد که با تاکید استاندار محترم مبلغ یک میلیارد ریال دیگر به اعتبار این پروژه افزوده شد و جمعا مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پروژه فوق تنها در سال 95 بود.

 

رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان باشت با اشاره به روند تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای تمامی پروژه ها بر اساس وضعیت تامین اعتبار کشوری و استانی در نظر گرفته می شود که برای پروژه ها ی شهرستان و این پروژه 48 درصد از محل نفت و مابقی از تملک دارایی و ماده 180 استانی تامین اعتبار در نظر گرفته شد و برای هیچ پروژه ای قبل از ماه گذشته تخصیصی لحاظ نشده و تمام تخصیص ها مربوط به ماه گذشته است و لازم است که دستگاه اجرایی پروژه فوق که بسیج سازندگی استان می باشد جهت دریافت اعتبار تخصیص داده شده اقدام نماید.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران