تازه های سایت

5. بهمن 1395 - 23:37
معاون فرماندار باشت
تبلیغات زودهنگام توسط سازمان های نظارتی رصد خواهد شد/رسانه ها از مسائل حاشیه ای خودداری کنند
معاون فرماندار باشت با اشاره به اینکه، هرگونه تبلیغ زودهنگام و خارج از قانون به امنیت شهرستان آسیب خواهد رساند، گفت: تبلیغات در رسانه های مجازی به دقت کنترل و رصد می شود که این امر در تأیید یا رد صلاحیت کاندیدهای احتمالی اثر گذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، فرهاد محمدی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: انتخابات بعنوان مهم‌ترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می‌شود.

 

وی افزود: ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی در انتخابات پیش رو همانند گذشته با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق خواهند کرد تا برگ زرین دیگری را به کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی بیفزایند.

 

دبیر و مسئول ستاد اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان باشت بیان کرد: وظیفه همه مسئولان و خصوصاً عزیزان وزارت کشور این است تا با تلاش خود موجب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی شوند که این مهم با ایجاد امنیت و اطمینان خاطر حاصل خواهد شد.

 

محمدی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمودند: میزان رأی ملت است، گفت: هر کاندیدی را که شورای محترم نگهبات تأیید نماید و حد نصاب لازم را کسب نماید منتخب مردم است و همگان باید به این انتخاب احترام بگذارند.

 

معاون فرماندار باشت افزود: کاندیدهای شورای اسلامی شهر و روستا می توانند از تاریخ 30 اسفند ماه سال جاری تا 6 فروردین سال 96 با مراجعه به فرمانداری شهرستان باشت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

وی افزود: کاندیدها هم می توانند از تاریخ 21 اردیبهشت به مدت یک هفته به صورت قانونی تبلیغات خود را شروع کنند.

 

دبیر ستاد اجرایی پتجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان باشت بیان کرد: نامزدهای احتمالی بر اساس قانون به هیچ وجه حق تبلیغات زود هنگام را ندارند و تنها در زمان مشخص شده می توانند تبلیغ نمایند.

 

محمدی ادامه داد: تبلیغات زود هنگام کاندیدهای احتمالی توسط سازمان های نظارتی و امنیتی رصد می شود و به ضرر کسانی که قانون را رعایت نکنند تمام شود.

 

وی با اشاره به اینکه، هرگونه تبلیغ زودهنگام و خارج از قانون به امنیت شهرستان آسیب خواهد رساند، گفت: تبلیغات در رسانه های مجازی نیز به دقت کنترل و رصد می شود که این امر در تأیید یا رد صلاحیت کاندیدهای احتمالی اثر گذار خواهد بود.

 

معاون فرماندار باشت در ادامه خطاب به رسانه ها و سایت های خبری گفت: رسانه ها به عنوان بازوان توانمند مسئولان باید تلاش کنند تا فضای جامعه را امن نگه دارند و از مسائل حاشیه ای خودداری کنند و به عنوان رکن اصلی دموکراسی تلاش خود را در جهت حضور مردم پای صندوق های رأی بکار گیرند.

 

دبیر ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان باشت گفت: در این دور هم هماننند دورهای گذشته 5 نفر به عنوان افراد اصلی و 2 نفر به عنوان علی البدل انتخاب خواهد شد.

 

محمدی در ادامه سخنانش از مردم خواست تا بیشترین تلاششان را کنند تا افرادی اصلح، مجرب و کارآمد را انتخاب نمایند و از طایفه گری، قومی گری و جناح و باندبازی پرهیز کنند.

 

معاون فرماندار باشت در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: زمان ثبت نام دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از 22 تا 26 فروردین ماه سال 96 به مدت 5 روز انجام خواهد گرفت.

 

وی افزود: کاندیدهای احتمالی ریاست جمهوری هم می توانند به مدت 20 روز از تاریخ 8 تا 27 اردیبهشت ماه سال 96 به تبلیغات خود بپردازند.

 

دبیر و مسئول ستاد اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان باشت گفت: انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

 

محمدی در پایان بیان کرد: طبق ماده 3 قانون انتخابات ریاست جمهوریف وزارت کشور مؤظف اشت حداقل 5 ماه قبل از پایان دوره چهار ساله ریاست جمهوری، مقدمات اجرای انتخابات را فراهم نماید که در این زمینه مسئولان شهرستان باشت تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد برد تا این مهم محقق شود.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران