تازه های سایت

18. بهمن 1395 - 9:49
با حضور آیت الله ملک حسینی
اولین همایش عالم واقف استان در باشت برگزار می شود+زمان و مکان
با حضور آیت الله ملک حسینی، اولین همایش عالم واقف استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام موسوی بیدک در باشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، محمد علیزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه باشت از برگزاری همایش عالم واقف مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید موسوی بیدک در روز چهارشنبه در این شهر خبر داد.

 

وی با بیان اینکه، یکی از راه های تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جامعه اجرای صحیح نیات واقفین و معرفی خدمات آنها به مردم  است، افزود: در همین راستا و برای اولین بار در استان، همایش عالم واقف «مرحوم موسوی بیدک» برگزار خواهد شد.

 

علیزاده گفت: به همین منظور این همایش روز چهارشنبه مورخ 95/11/20 از ساعت 9 الی 11 صبح در حسینیه و مجتمع فرهنگی چهارده معصوم (ع) شهر باشت، با حضور روحانیون برجسته و مطرح استان و با سخنرانی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیربه باشت در ادامه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که می فرمایند، وقف میراث جاویدان انسان های بزرگی است که با چشم های مهربان به دنیا می نگریستند، افزود: از همه مردم متدین و انقلابی استان و شهرستان باشت جهت در این همایش استانی دعوت می شود.

 

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

عجب مدیری . شکر خدا بو

نظرات کاربران