تازه های سایت

21. بهمن 1395 - 10:19
دعوت بخشدار مرکزی باشت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن+زمان و مکان
رئیس جمهور جدید آمریکا هنوز عظمت و بزرگی ایران را درک نکرده است
بخشدار مرکزی باشت در پیامی، مردم این شهرستان را برای حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کرد و گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا هنوز عظمت و بزرگی ایران اسلامی را درک نکرده است و مطمئنا مردم با حضوری پرشور و حماسه ای مثال زدنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بخشدار مرکزی باشت در تبعیت از فراخوان مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم حماسه آفرین ایران خصوصاً مردم استکبار ستیز و انقلابی شهرستان باشت برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کرد.

 

متن پیام ارسالی به این پایگاه خبری به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انقلاب اسلامی بدون شک انقلابی متمایز و پدیده ای نوظهور در قرون اخیر می باشد که علاوه بر عزتمندی ایران و احیای اسلام، تحول شگرفی در معادلات سیاسی بین الملل و روحیه استکبار ستیزی ملت مظلوم جهان ایجاد نموده است که با اتحاد، همدلی و حمایت مردمی پس ۳۸ سال سربلند و مقتدر در مسیر رشد و تعالی به پیش می رود.

 

یادآوری یوم الله ۲۲ بهمن; یعنی یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است»؛ بزرگداشت پیروزی انقلاب به معنای بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است که جوهره انقلاب را تشکیل می دهند. به عبادت دیگر حضور آگاهانه در صحنه های سیاسی اجتماعی وفرهنگی از مصادیق پاسداری از ریشه های انقلاب است.

 

رئیس جمهور جدید آمریکا هنوز عظمت و بزرگی ایران اسلامی را درک نکرده است و مطمئنا مردم با حضوری پرشور و حماسه ای مثال زدنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهند داد؛ چرا که یوم اله ۲۲ بهمن فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

 

ایران اسلامی کشوری نیست که با یاوه گویی های دشمنان از آرمان های واقعی خود فاصله بگیرد و مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تیری به قلب دشمنان نظام خواهد بود؛ ۳۸ سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، اما هنوز استکبار جهانی از حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی ها هراس دارد و این نشان دهنده خاری دشمنان یاوه گو است.

 

درپایان اینجانب به نمایندگی از ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر شهرستان باشت؛ از همه مردم شریف این شهرستان دعوت می نمایم؛ بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، همبستگی ملی و پیوند عمیق خود با نظام و عشق به ارزشهای الهی را به نمایش گذاشته و همگام با سایر هموطنان عزیز به جهانیان نشان دهید که ملت بزرگ ایران در حمایت از ارکان نظام و دفاع از منافع ملی همواره مصمم و متحد در صحنه بوده و تا پای جان ایستادگی خواهد نمود.

 

گفتنی است، مسیر راهپیمایی در شهر باشت از میدان ساعت به سمت چهار راه کتاب -  مصلای نماز جمعه(مسجدالنبی) و ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

 

مهرداد انبازپور

بخشدار مرکزی باشت

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران