تازه های سایت

22. بهمن 1395 - 13:57
خطیب جمعه باشت
امروز مردم ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ دادند
خطیب جمعه باشت گفت: راهپیمایی امسال ۲۲بهمن بسیار باشکوه و فوق العاده بود، این کار لبیکی بود به رهبری برای یاوه گویی های ترامپ، امروز مردم عزیز ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ دادند که دیگر از این به بعد با ملت ایران بداند چگونه حرف بزند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته باشت ضمن تبریک، ۲۲بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب به همه ملت ایران گفت: با تمام وجود از تک تک مردم همیشه در صحنه شهرستان باشت که با حضور مثال زدنی خود امروز در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند، تشکر میکنم.

 

وی افزود: ۲۲بهمن پایانی بود بر تحقیر و حقارت ایران، این ملت ارزشمند و بی نظیر مورد حقارت قرار گرفته بود و هیچ عرصه و جایگاهی در کشور نداشت، حتی شاه مملکت هم هیچ استقلالی از خودش نداشت،اما به لطف خدا و رهبری امام و حمایت مردم پیروز شدیم، و امروز دارای عزت و سربلندی هستیم.

 

عبودی اظهار کرد: دانشمندان کشور مصر میگویند؛ مصر که که در دنیا خودش را اول می دانست ولی ۳۵کشور با ایران جنگیدند و امروز میبینید، که ایران به چه مقام و سربلندی رسیده است و مصر درحال نوکری برای عربستان است.

 

امام جمعه باشت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مدیون مردم عزیز هستیم مردمی که همیشه با حمایت ها و دلگرمی های خود پشت انقلاب و امام و رهبری ایستاده اند.

 

وی در ادامه بیان داشت: راهپیمایی امسال ۲۲بهمن بسیار باشکوه و فوق العاده بود، این کار لبیکی بود به رهبری برای یاوه گویی های ترامپ، امروز مردم عزیز ایران پاسخ دندان شکنی به ترامپ دادند که دیگر از این به بعد با ملت ایران بداند چگونه حرف بزند.

 

عبودی گفت: پاسخ دشمنان قبلی راهم داده بودیم، ترامپ فکر میکند خودش کسی دیگر است، نخیر اینگونه نیست این ملت هم همچنان مستحکم مانده است.

 

خطب جمعه باشت در ادامه اظهار کرد: یک روز در ۱۷شهریور در تهران بر اساس آمار قریب به ۲هزار نفر شهید شدند، مردم ما از چیزی نمی ترسند.

 

عبودی گفت: در ۱۹بهمن امسال رهبری فرمودند جواب رئیس جمهور آمریکا را ملت ما در روز جمعه خواهند داد، و امروز این جواب در سراسر کشور ایران داده شد.

 

امام جمعه باشت بیان داشت: بدانید این ملت همچنان آمریکا را دشمن خودش می داند این ملت یک قدم عقب نشینی نمیکند.

 

وی در ادامه گفت: کشور ما مذاکره می کند، حرف میزند، با دنیا ارتباط دارد، ولی آمریکای امتحان شده را برای همیشه دشمن خود میداند و هیچ وقت از این آرمان درست نخواهیم کشید.

 

گزارش/ خانم سجادی

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران