تازه های سایت

24. بهمن 1395 - 10:37
اخطار فرماندار باشت در جلسه مدیریت بحران این شهر:
اگر دستگاهی کم کاری و همکاری نکند، قطعاً برخورد خواهیم کرد
فرماندار باشت گفت: جهت کسب بهترین عملکرد و مقابله با بحران های احتمالی لازم و ضروریست که تمامی دستگاه ها تعامل عمیقی با یکدیگر داشته باشند و در صورت مشاهده عدم همکاری قطعاً با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان باشت با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص هشدار برای بارندگی های آتی گفت: با توجه به صدور اخطاریه از سوی سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در استان و همچنین حوزه آبریز رودخانه زهره در استان فارس لازم است تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: باید ابنیه های در مسیر رودخانه مورد بررسی قرار گیرند تا در صورت وجود نواقص، رفع مشکل شود که در صورت بروز سیل احتمالی، خسارتی به ابنیه ها بویژه پمپاژهای آب وارد نشود وهمچنین ساکنین حوزه رودخانه ها اطلاع رسانی شود.

فرماندار باشت افزود: با توجه به احتمال مسدود شدن مسیر های ارتباطی اداره راه و ترابری و راه و شهرسازی و تمام دستگاه ها همکاری لازم را جهت بازگشایی مسیر ها داشته باشند چرا که ارتباطات از مهمترین مقوله های مدیریت بحران است.

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت بیان کرد: جهت کسب بهترین عملکرد و مقابله با بحران های احتمالی لازم و ضروریست که تمامی دستگاه ها تعامل عمیقی با یکدیگر داشته باشند و در صورت مشاهده عدم همکاری قطعا با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.

وی گفت: تمامی مدیران شهرستانی در دسترس و در شهرستان باشند و در صورت خروج اضطراری جانشین خود را مشخص نمایند و تمام دستگاه ها امکانات نیروی انسانی و فیزیکی خود را آماده به کار داشته باشند و همچنین از ظرفیت های بسیج در این خصوص استفاده شود.

حسینی به پیش بینی اماکن اضطراری اسکان اشاره و افزود: چند نقطه مشخص برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز از آنها برای اسکان اضطراری استفاده خواهد شد.

فرماندار باشت افزود: تمام دستگاه های خدماتی از جمله آب شهری و روستایی، برق، مخابرات و سایر دستگاه ها تمهیدات لازم را پیش بینی و آمادگی لازم را داشته باشند.

حسینی به حوزه شهری و مشکلات احتمالی پرداخت و خاطر نشان کرد: شهرداری آمادگی لازم را داشته باشند تا آبگرفتگی معابر ایجاد مشکل نکند و در صورت نیاز تمامی دستگاه ها لازم است همکاری نمایند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران