تازه های سایت

1. اسفند 1395 - 16:41
درخشش کاراته کاران باشت در مسابقات قهرمانی استان+تصاویر
تیم کیوکوشین کاراته باشت با ۱۰ نفر شرکت کننده در مسابقات سبک آزاد استان توانست با درخشش جوانان خود به ۵ مدال طلا و ۵ مدال نقره دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، تیم کیوکوشین کاراته باشت با ۱۰ نفر شرکت کننده در مسابقات سبک آزاد استان توانست با درخشش جوانان خود به ۵ مدال طلا و ۵ مدال نقره دست یابد.

 

این مسابقات به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شهدای آتش نشان در بخش آقایان، به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد و بیش از ۱۳۰ نفر در رده های سنی مختلف شرکت کردند.

 

در پایان این مسابقات، تیم باشت توانست با شرکت کنندگان جوان خود آقایان، مهدی محمدپور (مقام اول)، هادی حسینی(مقام اول)، وحید زارعی(مقام اول)، علی شعبانی(مقام اول)، امیرحسین دشتی(مقام اول)، عبدالناصر رضوانی(مقام دوم)، داوود دهدار(مقام دوم)، مجید برنگ(مقام دوم)، رضا ابراهیمی(مقام دوم)، مهدی انصاری(مقام دوم) به عنوان برتر این مسابقات دست یابد.

 

محمد ظفری رئیس هیئت کاراته شهرستان باشت گفت: باشگاه کیوکوشین کاراته از سال ۱۳۸۰تاسیس شده و تاکنون در یک فضای کوچک با مساحت۸۰متر مربع به کار خود ادامه میدهد.

 

وی افزود: این باشگاه فاقد هرگونه تجهیزات و لوازم مورد نیاز این رشته است و با وجود بی توجهی مسئولان و امکانات ضعیف تا کنون درتمامی مسابقات برگزار شده موفق بوده و در فرایند برگزاری مسابقات زبان زد تمامی ورزشکاران و شرکت کنندگان بوده است.

 

ظفری در ادامه گفت: تاکنون چندین بار برای مسابقات استانی و کشوری از این باشگاه دعوت شده است ولی به دلیل نبود امکانات، تجهیزات و نداشتن بودجه نتوانسته ایم در این مسابقات شرکت کنیم.

 

رئیس هیئت کاراته شهرستان باشت بیان کرد: امید است نماینده محترم، مسئولان زیربط شهرستان و استان و خیرین عزیز جهت هرچه بهتر شدن ورزش شهرستان و خاموش نشدن استعداد های درخشان در این شهرستان دست یاری به کار گیرند.

 

انتهای پیام/سجادی

دیدگاه‌ها

تبریک خدمت همه همشهریان عزیز تقدیر و تشکر داریم از جناب اقای مهدی انصاری که واقعا خودش نفر اول بود ولی با روحیه پهلوانی و مثال زندنی که در وی سراغ داریم خودش مقام قهرمانی را به آقای محمد پور هدیه کرد که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد مبارزه ایشان در میدان ورزشی زبان زد تمامی مربیان و مسولان هست انشالله که در تمامی مراحل زندگی موفق باشد ارزوی سلامتی و تندرستی و پیشرفت وی را در ردهای کشوری از خداوند منان خواهانیم در ضمن ایشان در سال گذشته نفر اول مسابقات استانی در رشته کونگ فو بوده
با سلام خدمت همه عزیزان ورزشکار بخصوص ورزشکاران افتخار آفرین کاراته،دمتون گرم،آخر کلام خدایی ای مسولین ما کجا هستن مثه کبک سرشون زیر برفه،لااقل یه بنر پنجاه هزار تومنی داخل شهر بزنید،واسه این افتخار استانی،مطمئن باشید اگه حمایت بشن دفعه بعدافتخار کشوری است، یا امیر عرب ،وسلام
درود بر ورزشکاران غیور و حماسه آفرین شهرستان و همچنین عرض خسته نباشید دارم خدمت مربی ورییس هیات زحمت کش کاراته جناب آقای محمد ظفری برای شما و تمامی ورزشکاران آرزوی صحت و پویایی وسربلندی دارم. انشاالله که مسولین محترم ونماینده مقتدر شهرستان کاراته کاران باشت رو یاری بفرمایند.

نظرات کاربران