تازه های سایت

2. اسفند 1395 - 14:03
فرماندار باشت:
خدمت و جلب رضایت مردم وظیفه تمام دستگاه هاست
فرماندار باشت گفت: تعامل بین بخشی جهت انجام امور ضروریست و در این زمینه لازم است نسبت به رفع موانع با همدیگر همکاری نمایند تا کارهای مردم به خوبی انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی در جلسه  هماهنگی و برنامه ریزی رفع موانع افتتاح بیمارستان 32 تختخواب باشت به خدمت رسانی تمامی دستگاه ها اشاره و افزود: جهت  فراهم شدن زمینه افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی باشت لازم است تمام دستگاه های همکاری لازم را داشته باشند و با دستگاه هایی که کم کاری شود طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

فرماندار باشت افزود: تعامل بین بخشی جهت انجام امور ضروریست و در این زمینه لازم است نسبت به رفع موانع با همدیگر همکاری نمایند تا کارهای مردم به خوبی انجام گیرد.

 

وی بیان کرد: با افتتاح این بیمارستان بسیاری از مشکلات بهداشتی مردم مرتفع خواهد شد و از تحمیل شدن هزینه های اضافی به دوش مردم بواسطه سفر به شهرستان های همجواز جلو گیری خواهد کرد.

 

حسینی گفت: این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی از جمله کودکان، زنان و زایمان، داخلی و جراحی و دو اتاق عمل است  که با اعتبارقریب به 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در زمینی به مساحت سه هزار و هفتصد متر مربع در حال ساخت است.
 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران