تازه های سایت

3. اسفند 1395 - 9:11
دو خبر خوش برای مردم باشت
بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور در باشت کلنگ زنی می شود
فرماندار باشت گفت: بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور روز جمعه در شهرک صنعتی خان احمد باشت با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،سید مسعود حسینی گفت: بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور با حضور مقامات کشوری و استانی روز جمعه در شهرک صنعتی خان احمد کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این کارخانه در شهرک صنعتی خان احمد باشت با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 5 هکتار کلنگ زنی می شود.

فرماندار باشت به استغالزایی بسیار خوب این طرح اشاره کرد و گفت:  این طرح در زمان افتتاح برای بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در پی خواهد داشت و قریب 4 هزار شغل غیر مستقیم و وابسته را ایجاد و پشتیبانی میکند و بخش مهمی از بیکاری شهرستان را مرتفع خواهد کرد که انشالله از بسیاری از مهاجرت های کاری نیز جلو گیری خواهد کرد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: این کارخانه یکی از وعده های نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود که محقق شده و امید است با تلاش های نماینده محترم همچون گذشته شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشت باشیم چنانچه در طی 5 سال اخیر اقدامات شایان توجه ای با تلاش های ایشان در شهرستان باشت محقق شده است.

حسینی در ادامه به کلنگ پروژه زنی آب رسانی به دشت خان احمد خبر داد و گفت: با کلنگ زنی این طرح بیش از سه هزار و 100 هکتار از زمین های کشاورزی خان احمد تحت پوشش قرار خواهد گرفت و اشتغالزایی پایدار در منطقه حاصل خواهد شد.

وی افزود: این طرح با اعتبار اولیه 45 میلیارد تومان جهت آبرسانی تحت فشار به خان احمد باشد روز جمعه همزمان با کارخانه لاستیک سازی کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار باشت افزود: این طرح شامل احداث مخازن آب وخط انتقال خواهد بود تا از مشکلات کشاورزی در این بخش کاسته شود.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

تقدیر و تشکر از فرماندار محترم جناب آقای حسینی که واقعا برا پیشرفت شهرستان تلاش می کنند

نظرات کاربران