تازه های سایت

13. اسفند 1395 - 15:49
امام جمعه باشت:
کار رئیس جمهور از کنایه زدن گذشته است/همه باید از رهبری اطاعت کنیم
خطیب جمعه باشت گفت:گلایه ما از رئیس جمهور کشور این است که کار ایشان از کنایه گذشته است و دقیقا فرماشات مقام معظم رهبری را دارد پاسخ می دهد، آن هم با حرفاهای خندار دار و طنز آمیز، که ما این توقع را از ایشان نداریم.

به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، حجت الاسلام عبودی  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستات باشت گفت: هفته گذشته دو طرح بزرگ در خان احمد آغاز به کار کرد که قابل تقدیر و تحسین است،یکی کارخانه لاستیک سازی که طبق گزارشات ۸۳۰ نفر بصورت اشتغال مستقیم و ۴هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار میشوند و دیگری پروژه آبرسانی به زمین های بایر خان احمد.

 

وی افزود: تقدیر و تشکر میکنیم از همه مسئولین مربوطه هم شهرستانی و استانی، و هم نماینده محترم که پیگیر اساسی این مسئله بوده اند، و نیز باید از سرمایه گذار محترم این طرح نیز تشکر و قدردانی نماییم.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد: اگر این شغل ها ایجاد شود جوانان این منطقه و آنانی که نیاز به کار دارند و زندگیشان سخت میگذرد، مشغول به کار میشوند که حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد.

 

خطیب جمعه باشت گفت: طرح آبیاری زمین های کشاورزی در منطفه خان احمد که باعث میشود زمین های آن منطقه قابل کشت شود و باعث گذران زندگی مردم باشد، و امیدواریم که این طرح ها پیگیر شود و روی زمین نماند، امیدواریم که مسئولین کشوری هم کمک کنند که این طرح ها به ثمر و نتیجه برسد.

 

عبودی افزود: گلایه هایی از رئیس جمهور و بعضی از وزرا داریم و ما توقع بعضی از حرف ها و کارها را از مسئولان ارشد دولتی نداشتیم، گلایه ما این است که خیلی وقت است که رئیس جمهور با صراحت در سخنرانی هایشان یا توهین به منتقدین میکنند که این توقع از یک رئیس جمهور کشور نیست.

 

امام جمعه باشت گفت: رئیس جمهور فردی روحانی و عمامه به سر است و ما بیشتر از این انتظار داریم، ایشان حقوق شهروندی تصویب میکنند و دارند اجرایی میکنند، در هرکشور هم منتقد حق دارد انتقاد کند، کما این که شماهم از دیگران انتقاد میکنید.

 

خطیب جمعه باشت بیان کرد: در انتقادها هیچ اشکالی وجود ندارد هم شما انتقاد کنید هم دیگران، ولی باید این انتقاد ها محترمانه باشد، از الفاظ سخیف و از کلماتی که زننده است نباید در ادبیات کشوری ما وجود داشته باشد.

 

وی گفت: این اتفاق ها حقیقتا انسان را آزرده خاطر میکند، اما گلایه دیگر ما از رئیس جمهور کشور این است که کار ایشان از کنایه گذشته است و دقیقا فرماشات مقام معظم رهبری را دارد پاسخ می دهد، آن هم با حرفاهای خندار دار و طنز آمیز، که ما این توقع را از ایشان نداریم.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد:ما با رئیس جمهور تعارفی در این مسائل نداریم، شما رئیس جمهور کشور ما هستی اما مشروعیت شما به ولایت و رهبری باید باشد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران