تازه های سایت

19. اسفند 1395 - 14:58
فرماندار باشت در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان
بهزیستی و کمیته امداد تلاششان در این روزها، انتخاباتی نشود
فرماندار باشت گفت: دستگاه های نظیر بهزیستی و کمیته امداد، تلاش نمایند تا خدمات آنها در بحث تبلیغاتی بودن برای انتخابات پیش رو صورت نگیرد و در این زمینه روشنگری کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه، همه ادارات موظف اند که در انتخابات آتی همکاری داشته باشند گفت: انتخابات به عنوان رکن اصلی دموکراسی در هر جامعه ای از حساست ویژه ای برخوردار است و این امر در کشورما دوچندان مهم و مورد توجه می باشد پس باید همگی در این راستا مهایت تلاش خود را انجام دهیم تا شرایط لازم را برای حضور حداکثری مردم فراهم نماییم.

 

وی افزود: همه ادارات موظف به همکاری در انتخابات آتی هستند و با اداراتی که کم کاری می کنند برخورد میشود.

 

فرماندار باشت بیان کرد: مدیران دستگاه ها و اداراتی که کارکنان آن ها در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام میکنند نباید از بیت المال سوء استفاده کنند و در این مورد نباید تبلیغاتی انجام گیرد.

 

حسینی گفت: دستگاه های نظیر بهزیستی و کمیته امداد، تلاش نمایند تا خدمات آنها در بحث تبلیغاتی بودن برای انتخابات پیش رو صورت نگیردو در این زمینه روشنگری کنند.

 

وی تصریح کرد: همه دستگاه های خدمات رسان و مرتبط تلاش نمایند تا بهترین شرایط برای مسافران نوروزی فراهم شود، تعطیلات نوروز وقت مناسبی برای جذب گردشگران است و این کار باعث میشود هر گردشگر خود یک مبلغ برای شهرستان باشند.

 

فرماندار باشت افزود: همه ادارات رصد می شوند،ادارات شهرستان گزارش عملکرد سال۹۵خود را بررسی کنند و نقاظ ضعف را قوت ببخشند.

 

در ادامه سرهنگ علی رضازاده فرمانده سپاه ناحیه باشت ضمن تشکر از همه مسئولان که در یادواره شهدا و رزمایش بیت المقدس همکاری کردند گفت: امیداست که درسال ۹۶هم همه مسئولان باهمین تعامل سازنده فعالیت داشته باشند.

 

وی افزود: جریانات انتخابات و جناح های سیاسی ماندگار نیستند و چیزی که باقی می مانددوستی، همدلی و قدم های مثبتی است که برای انقلاب اسلامی و شادی و امیدواری مردم برمیداریم.

 

رضازاده اظهار کرد: اگر خدای ناکرده در برنامه های انتخابات چند دستگی باشد ضربه بزرگی به نظام و مردم زده می شود، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سیاست ما عین دیانت ماست، و باید فارغ از هرگونه جناح و مسائل سیاسی باشیم.

 

انتهای پیام/ن سجادی

نظرات کاربران