تازه های سایت

23. اسفند 1395 - 20:17
شهردار باشت عزادار شد+زمان و مکان تشییع
شهردار باشت امروز در غم از دست دادن برادر، زن برادر و برادر زاده اش عزادار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بهنام برازنده شهردار باشت امروز صبح در غم از دست دادن برادر، زن برادر و برادر زاده اش عزادار شد.

 

مرحوم میثم برازنده به همراه همسر و فرزند خردسالش در جاده دشترم به یاسوج دچار صانحه رانندگی شد که متاسفانه در این حادثه هر سه نفر به رحمت ایزدی پیوستند.

 

گفتنی است، مراسم تشییع و تدفین و خاکسپاری مرحومان برازنده و کرمی فردا سه شنبه 24 اسفندماه 1395 ساعت 14:30 الی 16:30 از محل غسالخانه باشت به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌گردد.

 

پایگاه خبری باشت نیوز، این مصیبت وارده را به خانواده های ارزشمند و گرانقدر برازنده و کرمی و طایفه های دولتیاری و میرسیدی تسیلت گفته و برای آن مرحومان از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و تندرستی و عمری با عزت مسئلت دارد.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

آخ تا قیومت. خدا رحمتشون کنه. آزمون سختیه خداوند به خانواده های محترم برازنده و کرمی صبر بده ان شالله که قرین رحمت الهی قرار بگیرن. تسلیت میگم به خانواده هاشون
بنده به عنوان يك فرهنگي اين حادثه و مصيبت دردناك را به برادر ايشون و شهر دار محترم جناب آقاي برازنده و خانواده محترم ائم از مادر - برادر و خواهر و به خانواده محترم كرمي و همچنين به قشر فرهنگي - ائم از كادر اداري - آموزشي تسليت عرض مي نمايم . اميدوارم مورد رحمت الهي قرار گيرند . اين فرهنگي محترم با آشنايي كه با ايشون داشتم . يك فرهنگي كاملاً دلسوز ، با تدريس بسيار خوب و اخلاق بسيار خوب كه كليه مديران و معاونين مدرسه و كليه دانش آموزان از اشون راضي بودم - سيد علي حسيني تبار - سرآببيز
بنده به عنوان يك فرهنگي اين حادثه و مصيبت دردناك را به جناب آقاي برازنده شهر دار محترم باشت و به مادر - برادران و همچنين به خانواده محترم كرمي و همچنين به قشر فرهنگي - ائم از كادر اداري و آموزشي تسليت و تعزيت عرض مي نمايم . اميدوارم مورد رحمت الهي قرار گيرند و روحشان شاد باشند .
خداوند رحمت واسع نصیب دوست عزیزتر ازجان، هم کلاسی سابق، رفیقی مهربان و بسیار مودب خودم مرحوم میثم برازنده و همسر مرحومه اش و فرزند شیرین سخن ایشان عنایت کند. خدا میداند خبر فوت این عزیز و خانواده محترمه ایشان که به من رسید دلم آتیش گرفت. خداوند انشالله به خانواده این عزیز صبر عنایت کند و مارو در غم از دست دادن عضوی از اعضای خانواده شریک خود بدارید.

نظرات کاربران