تازه های سایت

27. اسفند 1395 - 21:35
با ارسال پیامی؛
شهردار باشت از ابراز همدردی مردم و مسئولان تشکر و قدردانی کرد
شهردار باشت با ارسال پیامی به نمایندگی از خانواده های برازنده و کرمی فرد از ابراز همدردی مردم و مسئولان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بهنام برازنده با ارسال پیامی به نمایندگی از خانواده های برازنده و کرمی فرد از ابراز همدردی مردم و مسئولان در غم از دست دادن برادر، همسر برادر و برادرزاده اش تقدیر و تشکر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ (بقره 156)

کسـانی که چون مصیبتی به آنها رسید، گفتند: مـا از آن خدا هستیم و به او باز می گردیم.

 

به یاد عزیزانی که شمع وجودشان دیگر پرتو بخش محفل ما نیست و تحمل فقدانشان برای همیشه موجب تالم قلوب ماست ولی یاد و خاطره هاشان همواره در دلها زنده و جاودان خواهد ماند.

 

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گلهای سر سبد زندگی مان را به دیار باقی برد و روح بلند برادری مهربان، معلمی دلسوز و فداکار شادروان مرحوم میثم برازنده و همسر محترمه شان مرحومه سحر کرمی فرد و فرزند خردسال و دلبندشان مهرسام عزیز را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه ی ما را در ماتم و سوگ ابدی نشاند، به مصداق حدیث شریفه من لـم یشکـر المخلوق لم یشکـر الخالق و به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، بالاخص نماینده محترم ولی فقیه در استان، مدیرکل امور مجلس وزارت کشور، معاون امور عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری های کشور، رئیس بازرسی قوه قضایی کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان کنونی و سابق مجلس شورای اسلامی در این حوزة انتخابیه، مدیران کل استان و فرمانداران، شهرداران و ائمه جمعه استان و سایر مسئولان شهرستانی و استانی، همکاران ارجمندم در شهرداری، اعضای محترم شورای شهر باشت و کلیه اقوامی که از راه های دور و نزدیک با تشریف فرماییشان، بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن سفر کردگان شرکت نموده، و همه ما را مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن، پیامک، ارسال اعلامیه، پارچه نوشته، درج آگهی و حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می کنم.

 

همچنین نظر به این که به علت تألمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران، قادر به قدردانی حضوری و تلفنی نشده ام، یک بار دیگر دست همه شما را می فشارم و می بوسم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می کنم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

و امـا بعد ...

انتظاری که خانواده های برازنده، کرمی فرد و منسوبین از همه مردم عزیز، فامیل و بستگان داریم این است که، در آستانه سال نو، بهار خود را پر طراوت و مجالس شادی خود را برپا نمایند، آن وقت است که احساس آرامش ما تکمیل خواهد شد.

 

بهنـام بـرازنده

شهـردار بـاشت

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خداوند رحمت کنه جناب برازنده، همسر و فرزندشون رو
مهندس عزیز عرض تسلیت داریم خدمتتون... خبر خیلی ناراحت کننده ای بود که کل مردم شهرستان رو داغدار کرد روحشون شاد
جناب آقای مهندس برازنده ضمن عرض تسلیت دوباره خدمت شما و خانواده های محترمتون خصوصا آقای کرمی ، امیدوارم که خداوند بارک تعالی برای شما و دیگر منسوبین صبری جزیل عنایت فرماید.
اگر از آموزش وپرورش هم تقدیر می شد خوب بود
احسنت و درود بر شهردار عزیز و محبوب شهرمان جناب اقای مهندس برازنده واقعا ضایعه خیلی بزرگ و سخت هست و خواهد بود ما را در غم خود شریک بدارید روحشان شاد و یادشان گرامی باد خداوند رحمتشان کند و به بازمندگان صبر عطا فرماید
تسلیت مجدد خدمت خانوادهای محترم برازنده کرمی و سایر بستگان ما را در غم خود شریک بدانید خداوند رحمتشان کند و به بازماندگان صبر عطا فرماید روحشان شاد و یادشان گرامی باد

نظرات کاربران